Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zanda is echt een straffe madam

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
believertje



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 43
Woonplaats: Lommel

BerichtGeplaatst: 02-03-2009 20:43:01    Onderwerp: Zanda is echt een straffe madam Reageren met citaat

Ik wil aan al diegene die nog nooit een consult bij Zanda hebben gehad, effe vertellen hoe goed ze wel is, een klein beetje, want als ik begin stop ik niet meer. hihihihi
Die madam die vertelt echt straffe dingen, en alles wat ze me al verteld heeft is ook daadwerkelijk al uitgekomen.
Ik heb een hele tijd geleden een miskraam gehad, zij vertelde dat dat een beetje een vloek geweest was, van een zieltje waar een tante van mijn vader ooit een abortus op zou laten doen hebben, en die dame zou al gestorven zijn, ik kwam thuis met mijn verhaal, zei tegen mijn moeder, die van Antwerpen heeft een paar veizen los, en vertelde wat ze gezegd had, moest mijn moeder toch wel toegeven dat dat daadwerkelijk gebeurd is. Das straf hé.
Een half jaar geleden zei Zanda binnen het half jaar ben je terug zwanger, dat was eind augustus, nu zijn we begin maart en de positieve zwangerschapstest ligt thuis in de kast, ik kan nog uren doorgaan zo, ik ben al bij vele heldervoelende,-ziende, enz geweest, maar in mijn ogen is er niemand zo goed als ons Zandake, ik bel haar van de week voor een nieuw consult, en ik moet daar meer dan 100km voor rijden, maar het is echt zijn geld waard.
Proficiat voor Zanda
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 02-03-2009 22:18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

' tegenste dat ik daarop te zeggen heb.
T'is mijn taak om zo dicht mogelijk bij waarheid te komen om ze u te brengen. Idea en vooral licht brengen, doorheen uw lichaam en ziel.
Ik ben zo blij dat je zwanger bent;
Zorg goe voor uw vruchtje want dat heb ik ook gezegd hé...Rustig en desnoods zo lui zijn als een pad, want 't is het echt waard. Angel

Proficiat X
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 02-03-2009 22:21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

By the way, hoever ben je?
Remember dak u zei dat ik zoveel aan u dacht de laatste dagen...

'k ga de verwekking toch nie gevoeld hebben hé hahahahaahah


Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
believertje



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 43
Woonplaats: Lommel

BerichtGeplaatst: 03-03-2009 08:13:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ben vandaag 5 weken ver, ik was er ten volle van overtuigd dat het deze maand niets ging worden, maar inderdaad, vorige week telefonisch contact gehad met Zanda en die vroeg toen al of er iets op komst was, en toen ik overtijd ging heb ik dikwijls aan Zanda gedacht, terwijl ik nog niet durfde te hopen. Nu zal ik eens bellen voor een consult , ik hoop met het zieltje, dat zo vriendelijk is om bij ons te willen komen, waarvoor mijn dank, in contact kan komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 03-03-2009 20:27:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Hé believertje,

uw broer zal nogal verschieten.
En luister maar goed naar ons Zandake, rusten, rusten, rusten,

dikke knuffel
van Lindeke (lindekesthoughts) Very Happy
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
believertje



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 43
Woonplaats: Lommel

BerichtGeplaatst: 04-03-2009 08:39:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Lindeke,
Dat rusten dat gaat jammer genoeg nogal moeilijk, ik werk voltijds, en zolang mijn collega's van niets weten, wil ik ook niet onderdoen hihihihi, thuis is de boel wel voor wat hem is, steek ik niet al te veel energie in.
En wat betreft mijn broer dieje gaat vooral heel opgelucht zijn, zat hem toch niet gemakkelijk deze situatie, maar ik houd me nog effe van den domme, ga het pas vertellen als ik bij de gyn geweest ben. ook mijn ouders gaan zeer aangenaam verrast zijn, mijn moeder vind het ook een heel vervelende situatie, ze had stiekem gehoopt dat ik sneller zwanger zou zijn, ze heeft het vroeger ook allemaal moeten meemaken vandaar. Maar nu zijn we samen zwanger er zitten maar een week of 5 verschil tussen, das wel heel plezant, ook later voor de kindjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 04-03-2009 09:15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Proficiat meid,
Veel succes en inderdaad Zanda is een straffe madam!
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dominique



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 7
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: 04-03-2009 13:53:45    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo,
proficiat met uw klein wondertje,en inderdaad veel rusten en genieten is de boodschap.
groetjes
dominique flower
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 05-03-2009 21:48:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Believertje,

wel spannend hé dat je je nog wat moet inhouden om het te vertellen.
Als je dan toch moet werken, neem dan niet teveel hooi op je vork hé, en als je dat niet lukt, neem dan gewoon een kleiner vork.

xxx Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
maddy



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 2
Woonplaats: Westerlo

BerichtGeplaatst: 12-03-2009 00:56:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeie morgen Zandake,
Wat een mooie "Voorstelling van je vernieuwde site,echt goe en schitterd gedaan".Je bent echt een super vrouwtje Applause ,tot zaterdag=>ik tel al af,dada vlindervrouwtje,maddy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum