Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Oud blog

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 09:07:55    Onderwerp: Oud blog Reageren met citaat

Klik hier om je oude teksten van vorige blog te kopIeren en te plakken.
Eerst profiel aanmaken hé.


http://www.bloggers.nl/zanda
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 11:52:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Zanda,

Proficiat met je blog !!!!!!!!!!!!

Leuk dat je een nieuwe blog hebt. Heb alleen een website moeten aanmaken om in te kunnen loggen, maar kan dit nog niet omdat ik mijn bevestigingsmail nog niet gekregen heb, vandaar doe ik het zo nog maar eventjes.

Prachtige foto met je hondje !!!!

Binnenkort nog meer foto's he, met je kraaitje enzo.

Tot binnenkort,

Zinka.
xxx
Posted by zinka
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 11:54:26    Onderwerp: Reageren met citaat

oen ik je blog open deed en deze prachtige foto van jullie beiden zag staan bleef men hartje effe stilstaan zeker toen ik de foto zag van je lieve snuiter .prachtige kopje heeft ze en ze doet me aan men lieve bonnie denken die kruising was pekinees
wens je nog veel succes toe met je blog en je lieve snuiter en natuurlijk ook met astrocontact
dikke knuffels en veel liefs mopske
xxx
Posted by mopske

warme groetjes 15/12/2008
hallo iedereen,
wij wensen iedereen warme feestdagen en een fantastisch nieuw jaar vol liefde en warmte!!!!!
Zanda, ik wens jou en je familie een leuke vakantie!!!!
ik vond het zat. 29/11 heel leuk en kijk er naar uit voor cursus lenormand en bedankt voor ons
kerstgeschenkje, heel lief van je
veel liefs

Dominique
Posted by dominique

groetjes 15/12/2008
Dag Zanda,

veel succes met je nieuwe Blog.
De foto met je hondje is in ieder geval al goed gelukt Smile
Ik wens je een heel goed verlof en een vrolijk kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar.

Ook voor alle andere prettige feesten
in licht en liefde
xxx Lindeke xxx
Posted by lindekesthoughts

Prettig weekeinde 20/12/2008
Hallo iedereen,

Wil jullie nog even een prettig weekeinde wensen

Veel kracht en liefs,

Zinka.
xxx
Posted by zinka

groetjes 22/12/2008
Ik wil je nog vlug even zeggen,Prettige vakantie toegewenst,voor jou en je ventje,en ook voor je dochtertje.Geniet er maar van he.Warme en liefdevolle kerstdagen voor jullie en het allerbeste voor 2009.
Ps:mooie foto van jou en fientje.
Groetjes en dikke knuffel,maddy
Posted by Zanda

Untitled Comment 22/12/2008
Lieve Zanda ,
Ik wens jou , jouw man en jouw dochtertje een supper goede vakantie ! Geniet ervan , verzorg je goed !

Dikke kus

Heidi
Posted by Anonymous

genieten 23/12/2008
lieve zanda ik wens jou en je gezinnetje een zeer goede en liefdevolle reis met vooral veel ontspanning en plezier maar da zal er bij u wel nie aan ontbreken he geniet ervan lieveke en tot gauw tadaaaaaaaaa xxxxx
Posted by Anonymous

Beste wensen 23/12/2008
Ik zal België niet bewonen tijdens de feestdagen maar ga je toch dikke wensen toesturen.

Morgen vroeg zit ik de vlieger op naar Miami en hoop er na ongeveer 9 uren vlucht te zijn en te genieten.(hopelijk niet te veel last van jetlag)

http://www.eennieuwestart.be/wensen.html

*Indien link niet gaat copy and paste in Browser
Posted by zanda

Miami 24/12/2008
OOOOOh, zalig,
wij zijn naar Miami en Orlando geweest in oktober 99, na de dood van ons klein, zalig geweest !!!!
Mooi weer, zon, zee, zalig !!!!
Alleen huricane Irene was even langsgeweest toen, maar, ....
Ondanks dat het eng was, was het eigenlijk prachtig ook !!!
Als je thuiskomt is het al Nieuwjaar, dus bij deze


GELUKKIG 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een jaar vol warmte, vrede en liefde voor je familie en iedereen rondom je.
Een jaar om spiritueel te groeien en te evalueren voor mij denk ik.
With a little help from my friends he ? Wink

Liefs en dikke knuffels,

Zinka.
xxx
Posted by zinka

Untitled Comment 25/12/2008
Lieve Zanda ,

Een vrolijk kerst voor jou , jouw man , jouw dochtertje en iedereen die jou dierbaar is !

Dikke kus

Heidi
Posted by Anonymous

groetjes uit miami 27/12/2008
't is zalig 't weer zit hier goe en heb weeral flink geshopt;)) Aja voor in de uitzending hé.
Eindelijk wil ik niet meer terug want voel me verwant met Miami toen ik voor de eerste keer deze bodem raakte.
We proberen nu elk jaar te gaan, lang reizen maar prachtig. Natuurlijk max een weekje voor mijn diertjes hé want kan ze niet missen en lola mijn kraaiken heeft net haar vleugeltjes gebroken:) dutsken
Maar ze is bij mijn zus in Eeklo

xxx

Posted by zanda uit miami

Untitled Comment 28/12/2008
Hello iedereen,
Geniet van de feestdagen en van de mooie dagen,
voor je t weet is het weer voorbij en zijn we een jaartje verder.

Kheb enkele drukke weken achter de rug, maar nu kan ik ook weer een beetje genieten van mijn gezinnetje.
Een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!!

Groetjes Els.
Posted by Anonymous
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 11:55:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Zanda,

Fijn dat je het zo goed hebt of gehad hebt. Ik heb het je gezegd he, zalig in Miami !!!!!

Laat snel iets horen,

Zinka, xxxx
Posted by zinka

Untitled Comment 1/1/2009
ik vond dit steretje voor de deur
het had een glinsterende kleur
dit sterretje is van goud
ik pakte het op en zei;
ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn
een jaar waar verdriet en zorgen twee onbekende zijn
een jaar waar vrienden komen en nooit gaan
een jaar waar geen plaats is voor een traan
ik wens je een heel mooi en een gelukkig 2008.

DIKKE KUS

HEIDI
Posted by Anonymous

Untitled Comment 2/1/2009
ik zag weer licht
daarover gaat dat gedicht

ik kreeg een engeltje van een lief mens
maar weet ik wat ik wens

dat ze weer gelukkig word in het leven
daarna moeten we streven

door dat engeltje word ik blij
gestuurd door lieve vrienden zo vrij

door familie en vrienden zo lief
daarom zijn zij mijn hartendief


groetjes Zinka opgedragen aan Lesley die een engeltje is voor mij


Posted by zinka

Untitled Comment 6/1/2009
Hoi lieve Zanda,

Ik ben een studentje aan d'unief in A'pen en wou eventjes vragen of je wat engelenenergie teveel hebt? Dan mag je altijd wat doorsturen Wink Want ik zit momenteel in mijn blokperiode en heb morgen mijn eerste examen en ben echt superrrrrnerveus....

Dikke zoen X
Posted by Limoentje

Untitled Comment 12/1/2009
Hallo,
Het is hier wel stilletjes op het blog, niet laten stil vallen, hé.
Vanmorgen was mijne strijk weer gedaan zonder dat ik het besefte, astrocontact kijken helpt me hier zelfs bij, dank u Zanda. Zanda ik vind trouwens de droomanalyse voor donderdag een heel tof idee, jammer dat ik moet werken, maar ik luister als ik de kans krijg van mijn lieve collega's zeker af en toe met een half oor mee.
groetjes Elke
Posted by Elke

Niet stilvallen !!! 13/1/2009
Nee, je hebt gelijk, we mogen hier niet stilvallen he !!!.
Ik ben benieuwd naar de aflevering van donderdag over dromen !!!!
Liefs,
Zinka, xxx
Posted by zinka

lenormand 17/1/2009
hallo iedereen,
Het was een heel leuke namiddag,en zeer leerzaam!!!!
Je bent een toffe, straffe madam, Zanda !!!
Ik kijk al uit naar volgende keer.
Warme groetjes

Dominique
Posted by dominique

Untitled Comment 17/1/2009
Hallo,

Zinka, ik kom jou hier en op andere sites regelmatig tegen, nu hoorde ik in de uitzending van donderdag dat je een heel moeilijke periode doormaakt, ik wil je langs deze weg dan ook een hart onder de riem steken en hopelijk volgt er snel weer veel goeds in je leven.
Heel veel sterkte toegewenst
Elke
Posted by Elke

hey 19/1/2009
zanda ik heb u toe gevoegd op msn
Posted by Anonymous

hey 19/1/2009
daar staat je mooi op de foto met u lief hondje.gr irene
Posted by Anonymous

Bedankt, 21/1/2009
Hey, bedankt voor de steun.
Op welke sites vind je me dan nog behalve op die van Sanna in den tijd ?
Posted by zinka

Untitled Comment 21/1/2009
Ik dacht je ook al eens te hebben gezien op het spiritueel droomforum. Ik surf vaak op spirituele sites, ik put hier echt hoop uit en moet toe geven dat ik me er beter door voel, nu moet ik drie nachten werken en heb ik weer heel veel tijd. Doe jij soms zelf iets met het spirituele? Ik vind het allemaal erg fascinerend, maar is niet aan mij besteed denk ik.
Posted by Elke

Untitled Comment 26/1/2009
he lieve zanda en alle andere lieverds kom gewoon maar eens pïepen en zegen dat we weeral uitkijken naar zaterdag ik wens iedereen een prettige werkweek ! en lieve zanda veel sucses met de uitzending vele warme knuffels van mij aan julie . . . x x x
Posted by jennifer

Astrocontact 29/1/2009
Lieve mensen,

Ik zou eens wa willen vragen. Willen jullie nu eens in alle eerlijkheid vertellen wat je vind over astrocontact?
Er rond, personen, nieuwe dingen, verbeteringen...
'k zou da nu echt eens willen weten.
Smijt het er maar uit maar probeer positief te uiten héWink)
Of 'k moet mijn blog sluiten hahahhaha


xxxxxxxx


Zanda'ken
*we moeten meer op da blog vliegen ik ga er eens werk moeten van maken
Posted by zanda

Untitled Comment 29/1/2009
he zanda met jennifer hier ik vindt astrocontact super voor mij persoonlijk vindt ik dat het veel kracht geeft naar de mensen toe ik niet aleen trouwens ik probber echt om te dingen positiever in te gaan zien en probeer gelukkig te zijn met de kleine dingen ... ik vindt het ook belangrijk dat je regelmatig nieuwe dingen meebrengt om te laten zien zoals je dromen boek daar haal ik ook veel uit ,je bent ook heel eerlijk wat zeer belangrijk is want het leven gaat inderdaad niet altijd over rozen en dat probeer je ook altijd duidelijk te maken aan de mensen voor de rest vindt ik het eigenlijk super ook goed dat je altijd probeert de kaartjes wat uitteleggen voor ons (die de cursus volgen) is het een helpende hand en natuurlijk voor veel mensen die er met bezig zijn ... ja ik zou zeggen hopelijk blijft het programma nog lang bestaan en mag je ons nog vele nieuwe dingen laten zien he die ons verder helpen op onze spirituele weg ale voila da is mijn mening nu nog wachten op de rest dadaaaa xxxxxxxxxxx
Posted by jennifer

Astrocontact 30/1/2009
Ik vond dat astrocontact een beetje begon te 'slabakken' zoals ze bij ons zeggen. En met jou kwam er terug een frisse wind Smile Eindelijk komen wij als kijker méér te weten over spiritualiteit op zich... Sandrina trok voor de mensen gewoon kaartjes en vertelde er eigenlijk weinig bij.. En tussen de bellers door kwamen er enkel filmpjes over smsjes of over hoe de privélijn werkt, echt overbodig als je elke dag naar astrocontact keek... Dus ik heb lang niet meer gekeken omdat het wat saai werd. Maar toen jij kwam was (en is) astrocontact echt superboeiend!!! Zeker nu met de dromen en uitleg over de Lenormandkaartjes, echt supersuperinteressant! Ik vind dat er nog meer verteld zou mogen worden over spiritualiteit. Hoe weet je dat je zelf de gave bezit, misschien eens iets over wierook, bachbloesems, waarom dieren zo in contact staan met hierboven, hoe je engelenenergie kan aanvoelen/gebruiken, verschil tussen zwarte/witte magie, voodoo, kan je zelf in contact komen met je gids, hoe kunnen er slechte geesten zijn,... En het ritueel was ook echt super!! Veel interessantere onderwerpen dan smsjes of de privélijn... (waarschijnlijk is dat ook voor jullie om terug een beetje op adem te komen). Jij bent ook heel open tegenover de kijker, zoals toen je meer in de kosmos was dan op aarde, jij zegt dat dan ook wat er is, Sandrina houdt dat zo meer zich heb ik al gemerkt. En als kijker is dat ook heel leerrijk om te zien en te weten Smile

X
Posted by Anonymous

Untitled Comment 1/2/2009
awel ik zal mijn gedacht es zeggen se.
'twas beter met Sanna en Sandrina.Na goe?
Posted by Anonymous

Untitled Comment 1/2/2009
Jammer dat Sandrina niet meer op astrocontact gaat verschijnen.Weer een kijker minder.
Posted by Anonymous

Ontslag 3/2/2009
Beste mensen,

Leuke dingen hier op het blog en natuurlijk heeft iedereen zijn mening:)) Raar als Sanna daar beter zat volgens een insider hier, dat u nu op mijn BLOG staat die niet overal ten grabbel op google staat:))
Belangrijke medeling :

Zoals u weet is Sandrina op lelijke manier ontslagen en heb ik besloten dit met eigen wil ook te gaan doen.
Ik heb vandaag mijn ontslag genomen om reden dat er veel is veranderd en ik niet langer meer wens deel uit te maken van het astrocontact team.
Eerlijkheid is mij heilig en dat is het niet meer.

Ik kies voor de gewone MENS
Posted by Zanda

Untitled Comment 3/2/2009
hallo Zanda,
Ik vind het zeer spijtig dat we je niet meer kunnen volgen via tv. Dat was altijd zeer leuk en het was een boost om de dag te starten, maar ik begrijp je redenen.
Maar ik ben er zeker van dat we nog veel van je gaan horen!!!!! want je bent zuiver!!!!!!
"Waar een deur sluit, gaat er ergens een venster open"!!!!
Leef voor je dromen en GA ERVOOR want je komt er wel
Op cursus die we bij je volgen hebben we al veel bijgeleerd en jij doet dat met je hart, rechtdoor en eerlijk
Wat je ook doet of gaat doen, ik ben je eerste fan,
en sta achter je en nog vele andere samen met mij,
daar ben ik zeker van!!!
Volg je hart, maar we zullen je missen!!!!!!!!!!!!
liefs
Dominique
xxxxxxx

ps; en inderdaad wat doet iemand die de andere beter vond op je blog?? en dan hebben ze ook nog niet het lef om zich bekend te maken!!!!
Waarschijnlijk iemand die nog niet het geluk heeft gehad om je te leren kennen als mens!
Posted by dominique
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 11:56:52    Onderwerp: Reageren met citaat

lieve zanda vindt het ook echt ongeloofelijk spijtig dat je niet meer te zien zal zijn op tv zal voor mij toch even " afkicken " zijn ... maar ben blij dat we je toch nog tijdens onze cursus kunnen zien en dat je ons nog veel kan bijleren want als het niet op een eerlijke manier kan is het inderdaad niet nodig om verder te doen wat is dan het nut van een spiritueel programma dat enkel en alleen over liefde en eerlijkheid gaat ! in ieder geval zoals mijne sjoe dominique al zei we blijven je onvoorwaardelijk steunen in alles wat je doet en kzou we vliegen erin he !!! tot gauw jennifer xxxxxxxxxxxxxxx
Posted by jennifer

Untitled Comment 3/2/2009
Ten eerste vind ik het heel jammer Zanda dat je bij astrocontact niet meer te zien zal zijn, want ik ben er zeker van dat je net als voor mij voor vele andere heel veel betekende op tv, nu zijn ze nog een kijker kwijt, zoals je al weet had ik mijn bedenkingen bij astro de privélijn.
Vind het erg moedig en vooral erg solidair dat je je ontslag hebt ingediend, vooral t.o.v. Sandrina
Zanda ik wens je het allerbeste toe en ben er zeker van dat je de komende jaren nog zeer veel voor de mensen zal betekenen, misschien eens nadenken om samen met Sandrina iets te gaan doen op een andere tv zender (lol) En af en toe hier op het blog eens laten weten hoe het met je gaat hé.
Veel succes in de nabije toekomst.
groetjes Elke
Posted by Elke

Untitled Comment 3/2/2009
Ik wil toch ook nog effe kwijt dat ik een grote Sanna-fan was/ben en het heel jammer vond dat ze vorig jaar naar Nederland verhuisde, maar kan je haar ongelijk geven dat ze haar grote liefde volgt?
De eerste uitzending dat Zanda presenteerde dacht ik : oh neen, wat is dit? (sorry Zanda) de tweede uitzending: die doet dat toch nog nie zo slecht, de derde uitzending was ik dat snoetje van die zotte doos al helemaal gewoon, en ik moest toegeven ze hadden een waardige vervangster gevonden, en vanaf toen stond Zanda op n° 1 voor mij.
Zanda ik wil je langs deze weg nogmaals bedanken, je hebt me uit een diepe put getrokken en ik ben goed op weg om er helemaal uit te klimmen,
ik vind het moedig wat je gedaan hebt, want ik denk dat dit voor jou een moeilijke beslissing geweest is, ik wens je veel sterkte, je bent een fantastische , straffe madam
Posted by Elke

Sorry to see you go honey !!!!! 3/2/2009
Hey Lieve schat,

Als één van jullie grootste fans, van zowel ons Sandrina als van jou, vind ik het heel erg van wat er allemaal gebeurt om en rond astro, maar ik vind het eerlijk gezegd hun verdiende loon ! als ze er een belspelletje van willen maken, dan moeten ze dat maar doen, maar jullie zaten er in de eerste plaats om de mensen te helpen, niet om geld af te troggelen van zoveel mogelijk mensen om in hun zakken te steken.
Ik ben dan wel nooit in de uitzending geraakt, ook al heb ik heel veel keren geprobeerd !
Maar ik heb dan op een andere manier een goede band met onze meiden opgebouwd, he meid ?
Ik heb dan nog wel nooit een ' reading ' on publiek gekregen, maar ze hebben wel al aan mij gedacht op de momenten dat het nodig was, zelfs openbaarlijk gezegd, en Zanda, dat heeft mij toen een wereld van goed gedaan !
Het zelfde met ons Sandrina, die heeft ook al bepaalde dingen gedaan voor mij zoals aan mij gedacht op momenten dat het nodig was enzo, en dat is voor mij veel meer waard dan wat dan ook !

Lieve mensen, ik hoop dat jullie Zanda en Sandrina blijven steunen in wat ze ook doen zullen in de toekomst en dat jullie aan hun zullen blijven denken ook al horen we niet direct iets van hun.

Voor nu,
Heel veel liefs en dikke kussen van mij,

Zinka, ♥♥♥
Posted by zinka

Untitled Comment 3/2/2009
Lieve Zanda,

Ik wil je even zeggen dat ik, en nog vele anderen met mij, Sandrina en jou ontzettend hard gaan missen!!
Ik ben echt superblij dat ik al bij je thuis ben geweest voor een consult en dat wij als kijker jouw enorme power en eerlijkheid via astrocontact hebben mogen ervaren. Je bent echt geweldig en keep up the good work! Je hebt echt heel veel mensen terug op weg geholpen.

Bedankt daarvoor!

En hopelijk horen we heel gauw iets van Sandrina en jou want jullie zijn gewoonweg bijzonder...

Dikke zoen!!
Posted by Anonymous

Wij slaan terug! 4/2/2009
Lieve mensen,

Da is zo lief zo teder en hartverwarmend die woorden, 't is nie te geloven.
Het was voor mij een harde maar rechtvaardige beslissing, tenslotte zet ik mezelf werkloos héSmile)
Maar ze zijn 'het aan het uithangen' 'k heb belofte gedaan aan de schepper dat ik altijd voor Hem zal kiezen...En HEM is eerlijkheid, oprechtheid,rechtvaardigheid.
Wat betreft uit het oog te verliezen, je zult nog nooit zoveel van ons gehoord hebben! Hou blog en site volledig in de gaten want er gaat hier serieus wat opkomen.
Hou alles goed in het oog.

De waarheid zal zegevieren...Duurt mss wa langer en is moeizaam vol strijd maar winnen doen we.

We vliegen erin als nooit tevoren, hand in hand, dit is een primeur in tv land.

HOU SITE IN 'T OOG!!

XXXX EN LEVE DE GEWONE MENS
Posted by zanda

Ontslag! 4/2/2009
Lieve Zanda,wat een morgen vandaag! Ik heb nachtdienst gehad en het is woensdag ons zandatje kom op tv,en mimi zei een noodgeval,mijn intuitie zei me dat is vele erger ik wist meteen dat je ontslag genomen had,ben klaarwakker nu en zeer kwaad op Astro contact.Nooit zullen de dagen zo mooi kunnen beginnen als dat gij dat voor ons deed,vol liefde,kracht en energie.Maar ook je grootste schoonheid,je eerlijkheid,gene geldklopper,er voor ons zijn ,ons verder willen helpen en steun geven.Jezelf wegcijferen voor andere te willen helpen,je bent een Engel voor mij en voor ieder van ons,wees daar maar zeker van!!!!!!!!! Ik zal al het mogelijke doen om jou nog terug te zien of te horen,want voor mij ben je een hele goeie vriendin geworden.Tot in de cursus,zal nie goe slapen vandaag.Laat u nie doen he schateke,wij staan achter u .Groetjes,maddyxxxxxxxxxxx
Posted by Anonymous

Untitled Comment 4/2/2009
Hei iedereen,
Ik weet het , t is lang geleden dak hier nog iets geschreven heb, maar ik ben echt geschrokken deze morgen en wou toch ons Zanda tje bedanken voor de nieuwe inspiratie die ze in mijn leven heeft gegeven, ik volg ondertussen cursus lenormand in brugge, ja Antwerpen was te ver, sorry wé Zanda,
Astrocontact op zich vond ik een beetje saai worden en ik vroeg mij af waneer er mischien op een andere zender gewoon een live programma met studio gasten en echt in prime-time komt met allemaal straffe madammen zoals zanda, Sandrina, en anderen. Ik weet dat dat er in de toekomst komt!!
Astrocontact was een trapje omhoog, maar nu moet ons Zanda voorruit, en ondertussen weten we allemaal , een deur sluiten ,is een nieuwe openen, en het zal alleen maar verbeteren.
De deur staat open... de wereld wacht op je zanda, volg je hartje en je beschermers, je weet dat wel hee, Deze keer heb jij een duwtje in de rug gekregen,.
Bedankt voor de inspiratie, bedankt voor je lach.
Vele lieve groetjes Els uit Brugge.
Posted by Anonymous

Mensen da doet deugd 4/2/2009
Zijt maar gerust dak een duw in die rug gekregen heb, 'k ben er nie goe van hahahaahha...
Soit is ga ervoor en ik kan ook nie slapen , is gelijk ik 20 potten koffie heb gedronken.
'k loop mijne living af te wandelen, en telefoons dak krijg. Ik kan wel nie iedereen beantwoorden maar zet gewoon iets op het blog. Ga ook eens naar www.sandrinawalschap.be.

kus kus kus...

We vliegen erin!

zie ook naar vtm site naar kijkerlijn ge kunt er naar bellen, mailen enz...Lucht je hartje uit, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Posted by zanda

Untitled Comment 4/2/2009
hy zanda lee XD kvind echt mega erg daj weg zijt vn astrocontact want tis geen 1 zo goed lik GIE!!!! ma wees maar zeker da je der sterkr gaat uitkomn XD
WE LOVE YOU ZANDA LEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en astrocontact is supr dom zondr gie !!!!!!
kzie je graag !!!

XXXXX shelsia XXXX
Posted by shelsia

Untitled Comment 4/2/2009
zanda wat een dag is dat geworden maar ik wist al vanaf het begin dat er iets ging veranderen door jou want ik weet als geen ander dat je voor de waarheid gaat want ik ken u door en door,je komt wel niet uit men buik maar toch ben je men dochter en daar solt niemand mee toch we zijn uit dat hout gesneden en zo zullen we sterven doe je ding ik steun je volop maar dat weet je allang né groetjes uit Rumbeke
Posted by eucalypta

Untitled Comment 4/2/2009
Zanda, 1 woord: schitterend! Gewoonweg schitterend. Ik had echt geen idee dat je zo'n prachtige stem had en zo'n fantastisch liedje kon schrijven. Ik ben fan!

Een super initiatief en hopelijk komt er veel reactie op, maar daar twijfel ik niet aan.... Smile

Dit zal jou en Sandrina ongetwijfeld heel veel deugd doen dat circa 99% van Astrokijkend Vlaanderen achter jullie staan: we vliegen erin!
Posted by Anonymous

Astrocontact 4/2/2009
Hey Zanda,

Ik vind het heel spijtig dat jullie weg zijn nu bij Astrocontact...ik keek nu nog niet zodanig lang naar jullie, maar jullie gaven me telkens een goed begin van de dag. Door jullie ben ik me weer meer gaan openstellen voor spiritualiteit.
De lenormandkaartjes heb ik door jou leren kennen, en volg daar nu ook een cursus in...Antwerpen is jammergenoeg ook te ver voor me, maar mijn lesgeefster is ook een hele toffe en lieve.
De engelenkaartjes en zeemeerminnen heb ik ook leren kennen voor Sandrina...en heb ze voor nieuwjaar van mijn vriend gekregen.

Hoewel het voor Mimi nu ook wat ondankbaar is om als "vervanger" daar te moeten zitten doet ze waarschijnlijk ook wel heel hard haar best...maar tis toch hetzelfde niet. Als jullie er zaten zat ik als het ware aan het scherm gekluisterd en meestal heel aandachtig luisterend (als Jasmintje het toeliet)...maar nu bij Mimi betrapte ik me erop dat ik plots de tafel aan het afruimen was en in de keuken bezig was...
En ik wil Mimi zeker niet afbreken, das mijn bedoeling niet...want ook zij moet het gewoon worden en wie weet kijk ik in de toekomst wel terug graag.

Mijn mening over astrocontact: Ik vind het zeker een positief iets, mits het de spiritualiteit naar boven brengt.
Het 0900-nummer aspect is dan natuurlijk wel een domper! Ikzelf heb ook wel eens gebeld, maar nooit binnengeraakt...

Tis toch een beetje gevaarlijk...Je kan wel denken, 1 euro....das nie veel. Maar reken eens die euro's op in 1 maand...als je binnenraakt is het goed...maar als dat niet zo is dan is dat toch wel spijtig verloren geld. Dan zouden ze beter een nummer nemen, die beller per beller afgaat en iedereen effectief de kans krijgt...maar dan is er natuurlijk het commerciële he...Nu soit...ik vind het dus enigzins positief en negatief in een mix.

Had er wel op gelet dat jullie de laatste tijd precies wel meer erop werden gewezen van de regie in jullie oortje dat je het consult moest afsluiten of korter houden enz...kan ook een verkeerde indruk zijn van mij?

In elk geval, ik ga jullie missen!!! En ik wens jullie het allerbeste...en probeer te steunen waar ik kan.
Posted by Katharina

Liedje... 4/2/2009
Nog vergeten in mijn vorig bericht:
Je heb echt een prachtige stem!!! Prachtig nummer! Dikke proficiat!
Een prachtige ode!

xxx Katharina
Posted by Katharina

Untitled Comment 4/2/2009
Hallo Zanda,

ik ben altijd zeer positief geweest over Astro Contact en zijn medewerkers, en raar maar waar ik ben bij Sanna de allereerste keer dat ik probeerde direct binnengeraakt, en bij Sandrina alleen dit jaar al drie keer en telkens dadelijk binnen.
Waarschijnlijk omdat ik niet in toeval geloof ofwel heb ik ongelofelijk veel geluk.

In het begin was ik fan van Sanna, waarschijnlijk omdat zij in een consult van twee minuten de helft van mijn leven uit de doeken deed gewoon met de vraag 'wat lees je zoal in mijn aura'.

Nu ben ik ongelofelijk fan van Sandrina omdat ze zo open, lief en zacht is en zeer betrokken bij het doen en laten van haar fans. Ik heb een zeer positieve instelling en dat hebben jullie nog eens extra gestimuleerd.

Maar ook naar jou heb ik van je eerse dag een mail gestuurd want je was precies een wervelwind die door de Tv raasde. Het programma was precies eens zo kort als anders.

Zo zie je maar dat ieder van jullie speciale gaven hebben en jullie even interessant zijn om te volgen.

Ik zit op alle drie jullie sites en overal zie ik mijn zelfde Cybervriendinnen passeren.
Dus dat zegt al veel hé.

Ik ben er zeker van dat jullie binnen de kortste keren een nieuw soort spiritueel programma in elkaar gaan steken ! Iets informatiefs en toch op de praktijk gericht, met live publiek ofzo .......

In ieder geval, van ons zijn jullie nog niet vanaf hoor.

Een dikke knuffel voor jullie allebei
van Lindeke xxxxxxxxxxxxxxxxx

Posted by Anonymous
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 11:58:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog iets vergeten, ik zag alleen maar naar Astro Contact als ik eens een dagje verlof had en belde het liefst in het dagkaartmoment voor een Engelenboodschap hé Sandrina.

Zanda jij kan precies wel een stukske zingen hé, veel succes met jullie opzet.

xxx nog nen dikke knuffel van Lindeke xxx
Posted by Anonymous

hey 4/2/2009
hey zanda ik vind het spijtig dat je weg gaat want ik geloof in astrocontat hoor en dat van sadrina ook want ik jullie erg missen .gr irene
Posted by zanda

Untitled Comment 5/2/2009
hey Zanda,
ik vind het zo erg dat ik jou en Sandrina niet meer ga zien op astro .vind het niet eerlijk ben boos enorm boos .en ik heb het voelen aankomen zelf overlaats een een rare droom had over listige mensen en een donkere vrouw die zich er tegen verzette t'was een krachtige droom met veel kleur en ook veel water kwam er in .daarom meisje wens ik je veel sterkte en moed toe en geef het niet op hé want jij en Sandrina hebben veel mensen achter je staan die jullie zullen steunen .....Maar ben er zeker van dat ik veel nog van jullie zult horen en met astrocontact dat gaat binnenkort gedaan zijn denk ik als ze zo voort doen zijn ze niet goed beze
en nog iets je heb een mooie stem zeg je moet daar iets mee doen je heb het talent om zangeres te worden
alléée zal je laten maar hoop niet voor altijd
laat vulg iets van jullie horen laat ons AUB niet in de steek
en ik stuur je veel kracht en licht toe
veel liefs van Brendaxxx
Posted by brenda

wow 5/2/2009
Amai zenne! Ga ik és met zwangerschapsverlof...Wat gebeurt er allemaal hier???!!!

Lieve Zanda en Sandrina, mijn lieve collega's...ik kom hier uit de lucht gevallen! Ik weet er het fijne niet van, en misschien is dat maar goed ook, maar ik ben stom verbaasd. Ik ga mij er niet tegen aan bemoeien, want ik was er de afgelopen maanden niet bij. Eerst en vooral omdat ik in het verre Nederland zat, maar ook omdat ik sinds december verlof heb en helemaal niet met Astro bezig ben geweest. (zit op de babywolk, sorry!) Maar ik wil wel zeggen: ik ga jullie missen. Maar we weten alle drie dat idd: als er ergens een deur sluit, gaat er ergens anders een venster open. Misschien is het gewoon tijd om naar het volgende stukje op je pad te gaan. Maar pijnlijk is het wel.

Lieverds, doe het goed. Ik ben heel benieuwd wat het volgende gaat zijn op jullie pad. Vertrouw erop dat het helemaal goed komt. Ik geloof daar heilig in.

By the way: Zanda, ik had je al eerder horen zingen op een demo, maar deze is wel heel erg goed gezongen zenne! Prachtig! Wat een stem!

Heel veel liefs vanuit Holland,

Sanna
Posted by Sanna

<i>Untitled Comment</i> 5/2/2009
Ik loop achter denk ik, waar kunnen we Zanda horen zingen ????

Heb het gevonden Zanda, maar kan niet downloaden om te beluisteren, kun je het eens doorsturen naar mijn mailtje ?

Bedankt, lieve Zanda !!!

Edited by zinka on 5/2/2009 at 09:53
Posted by zinka

Untitled Comment 5/2/2009
een zingende zanda ? help ik loop ook achter waar kan ik dat vinden ? kusjes xxxxxxxxxxxxxx jennifer
Posted by jennifer

Untitled Comment 5/2/2009
waauw zeer mooi zanda echt waar knap !!!!
Posted by jennifer

Ontslag 5/2/2009
Hallo allemaal.
Ik vind het heel jammer dat Sandrina niet meer op astrocontact te zien zal zijn.
En Vind het ook heel aardig van Zanda om zich zo op te offeren.
Onze schepper zal je dankbaar zijn.
En ik weet zeker dat de engelen je hele goede raad in heeft gefluisterd.
Ik hoop van jullie nog ergens te zien.
Onderwijl laat ik weer van mij horen.
Veel liefs Annalindie elfje .
Posted by Annalindie elfje

lieken 5/2/2009
Mercikes nu nog iemand vinden voor uit te brengen hé...

Ge kunt da vinden als je op www.eennieuwestart.be gaat en druk dan op News

Sandrina en ik zijn dringend opzoek naar platenlabel, wie zoekt die vind
Posted by zanda

sannaaaaa 5/2/2009
En 'k zie sannaken staan da is wel heeeeel erg lief...

Blijf maar gezellig op die babywolk want ze groeien daar snel uit hé.
'k hoop dat ze onze engelknuffel al eens heeft gebruikt:))))

Oh weet je Sanna wij komen op de pootjes terrecht en je weet ook met het licht kom je ver hé

Zolang mijn gezinnetjes en gezondheid goed is, ben ik ook al content.

xxx

Zanda

Posted by zanda

nog iet 5/2/2009
En mensen wij hebben jullie idd nu heel hard nodig, binnenkort moeten of mogen jullie dus allemaal meezingen in groep op de song dus begin maar te oefenen op da refreintje:)))))
Als er een producer belt zijn we vertrokken en gaat iedereen op de hoogte gebracht worden zo ook voor een videoclipje te maken.
Sandrina wil presenteren en ik zingen al mijn leven lang.
Eerst gaan we samen zingen voor de afsluit van astro en dan gaan we elkaar steunen tot we op ons plaatsje zitten

*elke cent die ik overhouden zal aan muziek gaat altijd 50% naar dierenorganisaties gaan, daar durf ik een levenlang voor teken zolang dak een dakje boven het hoofd heb met gezin moet ik nie meer hebben.

kussssssss
Posted by zanda

re Hallo 5/2/2009
HE meiden wat een repons zeg , vind da goe zenne .Zo allemaal Sandrina en Zanda meiden op een blog .Ik zal regelmatig komen kijken naar jullie nieuwe site he en daar kunnen zoveel kletsen als da we willen zonder pottekijkers . Meiden ik ben fier op jullie alle twee se dat jullie niet het koppeke laat hangen en Zanda en Sandrina er komt zeker iets mooies op jullie pad . En weet je als het zo is laat het ons dan eens weten he we zijn nie curieus zenne maar weten graag alles ja meiskes ik ben ne West Vlaamse he altijd recht voor de raap se da zal Zanda ook wel begrijpen se alleee groetjes en doe da goe zenne kusjes Annalindie Elfje XXXXXXXXXXXXXX
Posted by Anonymous

Untitled Comment 5/2/2009
Zanda ,

Ik ind het supper wat je voor Sandrina doe ! Ik wens jou heel veel succes als zangeres en in al watje gaat ondernemen ! Weet dat zowel jij als Sandrina heel veel mensen achter jullie hebben . Kun jij mij zeggen waar ik jou liedje kan beluisteren want ik vind het niet ? Alvast bedankt

Heidi
Posted by Anonymous

re Hallo 5/2/2009
HE hier ben ik nog snel eens terug weer een drukke dag vandaag .Kleindochter naar school doen mijn hondje naar de kapper doen en die zal weer de ganse verdere dag niet meer naar me kijken .IS altijd boos als ik haar ergens moet achter laten wat alleen maar gebeurd voor de kapper en de dierenarts .
Dan zijn we verf wezen halen nu terug de hond afhalen en dan mijn vlees gaan halen in diepvries in en de kleine die komt slapen allee we zijn weer zoet zenne .Maar die het graag hoor mijn kleindochter is mijn leven se en mijn hondjes ook . Het wordt hier een beetje ne dierentuin twee honden een konijn thuis en twee op school nog ne cavia . Bij de zoon drie honden en twee vissen en op school nog drie kippen en ne haan .Zal jullie de namen sparen anders zit ik hier ne uur later nog .
Allee wou het eens over iets anders hebben se .Maar meiden ik denk aan jullie se da nie vergeten he .
Lieve kusjes en dikke knuffels van Annalindie Elfje dadaddadada XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Posted by Annalindie elfje

Untitled Comment 5/2/2009
dag zanda,geloof me peiz nie da ze nog vele kijkers gaan hebben zonder jullie.Junder konden de mensen echt een goeie dag geven .Ik hoop dat alles in orde komt.
Posted by Anonymous

amaai da blog begint te leven hahahha 5/2/2009
Amaai da begint hier goe te leven, wa zei ik nog er zit geen shot in.
Voor da lieken moet je gewoon www.eennieuwestart.be indrukken in uw browser en dan nog nie binnengaan maar zien aan linker kant mee die pijltje NEWS.
Enjoy 'k heb nogal reacties gehad op da lieken, maar 'k heb mijn best gedaan ook hé en da voor op een pc'ken thuis;)))

Van dierentuin gesproken:)) 'k heb een kraaiken bij, een sukkelaarken was zonder liefde in een voilière, is drie jaar is schuw maar het is een schatteken...

De laatste dagen was ik echt down mee al die negatieve energie maar jullie helpen mij er echt boven.Kan wel bleiten nu...

x

Zanda
Posted by zanda

Untitled Comment 5/2/2009
A ja info@vtm.be ist mailadres van de kijkerslijn, heb da gepiept op Sandrina haar forum:))
Stuur uw ongenoegen of feelings ook maar naar daar...da helpt altijd hé
Posted by zanda

Untitled Comment 5/2/2009
Hey Lieverd,
Ik heb een mailtje gestuurd he, naar den VTM, ik heb je het copieke doorgestuurd. En ook naan Sandrina he.
Ja, ik kan Appels niet downloaden, maar stuur het maar eens op he, je lieke.
Kop op he meid !!! Down, dat kennen we nie he, staat nie in ons woordenboek !
Natuurlijk snap ik het wel hoor lieverd, maar je moet je erboven zetten. Je moet zo maar denken, je bent zelf een ervaring en een weet rijker, en zij daar bij de vtm zijn een (twee) fantastische kracht(en), en dat in meerdere betekenissen van het woord kracht, armer !!!!!!
Jullie hebben altijd in alle eer en geweten gezegd wat jullie zeggen moesten, en het zijn zij die niet eerlijk en oprecht waren en zijn.
En die zever over charlatans en weet ik veel wat allemaal, dat heb ik zelf kunnen ervaren. Je hebt tenslotte voor mij toen een kaarsje gebrand op tv, toen kon ik wel huilen, heb dit ook gedaan, maar dan wel van blijdschap !!!
En dat vtm daar niks aan verdiende, ten pis !!!!!! Ik heb er veel aan verdiend, en dat is en was het belangrijkste !!!
Je ziet, jullie worden ten volste recht beloond voor al jullie inzet door deze berichtjes van iedereen, zo zie je dat het niet voor niks geweest is he, al die openhartigheid en die eerlijkheid !
Meisje, als er iets is, je weet me wonen he, altijd welkom en je hebt mijn mail enzo, dit bewijst nogmaals dat jullie ook mensen van vlees en bloed zijn en geen robots die zo maar in een bepaalde richting geduwd kunnen worden !!
Heel veel liefs,
Zinka.
xxx
Posted by zinka

Untitled Comment 5/2/2009
't zal wel zijn zinka winka xxx
Maar nu dak zoveel nie werk kan 'k wel veel op blog zitten ge moet alles van de positieve kant zien

Posted by zanda

Untitled Comment 5/2/2009
Ja, erg he , nu heb jij meer tijd om te bloggen, en nu ben ik aan het leren, kan ik minder bloggen !!!
hahaha
Maar, voor vrienden maak ik tijd he !!!! Jij hebt da voor mij ook al gedaan he !!! That's what friends are for he !!!! Smile
Heb je mijn mail aan die sjarlatans al gelezen ?? Goe he !!!
Posted by zinka

Untitled Comment 6/2/2009
Hallo Zinka,
amaï gij kunt wel een stukske brieven schrijven zeg. Ik zou het niet beter kunnen zeggen, dus moet ik hier al mijn inspiratie bijeen rapen om er nog iets aan toe te voegen.
Maar wees gerust, een mail zullen ze zeker krijgen.

Dat kan niet zijn zenne dat wij onze Sandrina en Zanda moeten missen. Der zal toch wel éne slimme op de VTM of andere zender werken die inziet welke fout ze bij Astro Contact gemaakt hebben.

Spijtig voor Mimi, dat is misschien een heel braaf mens, maar zoals ze zelf al gezegd heeft ze is geen presentatrice. 't Is niet de bedoeling dat ge voor uwen Tv in slaap valt hé. Met alle respect maar dat kind zit echt niet op haar plaats. Ik heb één keer het programma opgenomen om het resultaat eens te zien, maar sorry voor mij geen Astro contact meer.

Allé, 'k zal eens proberen om een misnoegde maar toch deftige mail op te stellen.

in licht en liefde,
ne knuffel van Lindeke xxx (Lindekesthoughts)
Posted by Anonymous

Untitled Comment 6/2/2009
Hey Lindeke,
Dat hier op de site was mijn mail niet hoor, mijn echte mail staat op Sandrina haar site !!!! Ga maar eens snel kijken !!!
Liefs,
Zinka ♥♥♥
Posted by zinka

Untitled Comment 6/2/2009
Hallooooooooookens Smile

Das hier ook straffen toebak zene ! Jawadde Smile
Echt wel super super tof ,al die fijne reacties ,oprechte mooie woorden ,ik krijg het nog warmer nu ...en ik zit al precies in ne sauna....hihi
Lieve mensen,ik vind het hartverwarmend en zo powervol dat jullie zo erg meeleven,das iets waar je niet op kan voorbereid zijn hoor !Geloof mij Smile
Nen dikke merci en nen dikke warme(hot hot hot)knuffel Wink


Onzettend veel liefs,
Sandrina

xxxxxxxxxxxxxxx
Posted by Sandrina

re: hoikes 6/2/2009
HE meiden hier ben ik nog eens se .Iedereen al wa bekomen amaaii zenne zo'n week zeg .Zanda heb al een paar keer geluisterd ewel meiske goe gezongen se .Mooi liedje goede tekst en prachtig gezongen hopelijk krijgt da ne staartje .En ziet er iemend iets in om te promoten he .Komt het op singel dan koop ik het zeker zenne .En Sandrinake ook al wat op de positieven gekomen ewel ik vind da jullie twee samen iets goeds kunnen doen en hoop dat het vlug gebeurd se .
Groetjes en kusjes iedereen !!!!! Annalindie Elfje XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Posted by Annalindie elfje

Untitled Comment 7/2/2009
Hoi Zinka,
het was wel degelijk over uwe mail vanop Sandrina haar site zenne dat ik versteld stond.
Gij moet journaliste worden, of misschien ben je het al. By the way hoe is het met je spruiten? 'k zag overlaatst dat fotoke nog staan bij Sanna als ze op hun buik van de glijbaan komen.
Daar hebben we die site toch ook wel vol gebabbeld hé !
Tot de volgende xxx
Lindeke
Posted by Anonymous

single 7/2/2009
Zo zi bakske koffie, boterhammeken...en blogsken lezen, nu weet ik waarom nen blog interessant is:))
Ik bid en bid voor da lieken want ik zing zo graag nji en nu werkloos te zijn.
'k Heb heel de nacht gedroomd van Raf van Brussel die ik eens heb ontmoet via Q-Music. Ik zat in zijn huis, te verbouwen en te schilderen, en ken hem nie of waar ie woont;maar 'k heb zijn huis wel mooi ingericht hahaahhhaa....wa een mens kan dromen.
'k Heb bericht via facebook gezet en nu bidden, afwachten als er antwoordt komt...We kunnen ondertussen dan al rond touren in vlaanderen hé, werk hé...

'k ga boterhammeken voort opeten, of klavier zit onder.;;)Kaarsjes branden voor de muziek

xjes

Zanda
Posted by zanda

Untitled Comment 7/2/2009
Btw keuze van Rafken, omdat hij ook heel veel doet voor het goede doel...Peins dat dat nen ele goeie mens is.

zandaken
Posted by Zanda

Untitled Comment 7/2/2009
hallo allemaal,

het is me eindelijk gelukt om ook op het blog van Zanda te geraken want nadat ik het in het begin van de week vernomen had dat Sandrina was ontslagen en dat de dag nadien Zanda zelf haar ontslag had aangeboden heb ik hen beide een mailtje gestuurd om te zeggen hoe ontzettend jammer ik het vond dat ze niet meer voor astrocontact werkten want ook ik was grote fan van dit programma en direct heb ik van hen beide een mailtje teruggekregen wat ik ontzettend lief vond en ook had ik op de site van Sandrina een boodschap gezet maar op dit blog geraakte ik maar niet op maar nu is het mij gelukt se en ben daar ontzettend blij om want zo heb ik ook kunnen meegenieten van het fantastische liedje dat Zanda heeft gemaakt, proficiat hoor en hopelijk vinden jullie snel de juiste personen om hier iets verder mee te doen

en ook ik ben van mening dat astrocontact nu niet meer is wat het vroeger voor me was, met alle respect voor Mimi want alle begin is moeilijk maar ik mis echt die gedrevenheid en fantastische manier waarop jullie de kijkers boodschappen en informatie gaven, altijd zo eerlijk en oprecht maar toch op een lieve manier overgebracht en daarom hoop ik ook dat wij in de toekomst van jullie zeker nog gaan horen om de gewone mens op zo een fantastische manier te kunnen verder helpen

veel liefs aan iedereen hier op de site
Christel
Posted by Christel

Untitled Comment 7/2/2009
Ikke journaliste, nee, hihi, was het maar waar !!!
Neen, een gewoon simpel meiske met haar hart op de tong, da's al.
Ja die foto, lang geleden, hihi, zijn ondertussen al groter en franker, één slecht punt dat ze van mij geerfd hebben, hun hart ook op de tong !!! Zij moeten nog leren wanneer en hoe te gebruiken.
Goh Zanda !!! Ik zou ook wel eens willen dromen da'k bij ons Rafke vanalles aan het doen was in huis , hihi. Heb hem vorig jaar ook ontmoet toen hij hier bij ons in Bertem City opgetreden heeft op de Beach Party !! Een schat van ne mens, en de Charel ook hoor, maar zeker ons Rafje !!!
Een heel fijn weekeinde voor iedereen,
Heel veel liefs en dikke, dikke kussen,
Zinka, ♥♥♥
Posted by zinka

Untitled Comment 8/2/2009
Hoikes,

'k heb rafken gehoord en die heeft helaas geen tijd voor een nieuw project:( Ma we geven nie op zu...Heb nu een mailken gestuurd naar Piet Roelen. Ge moet zo denken zullen mss meer nee zijn maar diegene die JA gaat zeggen dien zijn broodje is gebakken van hier bovenuit...Da ze da maar weten:))'t Is tenslotte engelenmuziek hé.

xxxxxxxxxxx

'k zal rafken zijn huis moeten later afverven hahahahaa wa een droom...
Posted by zanda

Untitled Comment 8/2/2009
Als enigste man misschien op dit blog, maar ik moet toch even kwijt dat ik Zanda een zeer knappe verschijning vond.
En nu dat 't schoon kind van de buis is, astrocontact niet meer lang zal leven.
De nieuwe is al wat van leeftijd, heb liever iets jong.

Vele mannen zullen afhaken:)

Een vent uit Gent.


Posted by Tom

Untitled Comment 8/2/2009
Wat een prachtig liedje ! Ik vind het zeer mooi ! Een dike proficiat Zanda ! Ik hoop dat er een producer gevonden wordt !

Dikke kus

Heidi
Posted by Anonymous

Untitled Comment 8/2/2009
Helaba,zandake
Ik geraakt weeral nie binnen op je blog,hoop dat het nu lukt.3de pogingIk heb een brief naar VTM en Byteplanet gestuurd,lieve groetjes.Zie hietonder!

Graag wou ik mijn mening geven, over Astro contact,in het begin dacht dat is nu eens een goed programma voor iedereen,je kan bellen en er is iemand die je kan helpen met wat je op dit moment het meeste zorgen hebt.
Op de duur begon het me op te vallen dat de kijkers lang moesten wachten eer ze binnegeraakte.Ik heb verschillende
malen gebeld op een tijdstip dat niemand aan de lijn was,wat me zeer kwaad maakte,10->15€ was ik telkens kwijt!!!!
En dan heeft iemand uit vertrouwde bron mij vertelt dat er tussen ieder telefoontje, er tien bellens moesten zijn
WAT EEN SCHANDALIGE PRAKTIJKEN!!!
Maar wat het ergste van de zaak is,het ontslag van Sandrina,op zo een loese manier,zei die er altijd was voor iedereen,ook op de Feestdagen!En nu ook op de koop toe DE BESTE van heel het ASTRO TEAM ZANDA, Zij was er voor iedereen,kon veel uitleg geven over de betekenis van de kaarten,was vooral eerlijk,gaf onze dag een goeie start en een kijk naar een betere toekomst.Hielp op korte tijd veel mensen voort,zag heel duidelijk wat in de kaarten lag en nog zoveel meer.Haal haar terug voor jullie kijkers ,voor ons .We missen haar,astro is niets meer zonder ZANDA en Sandrina.Zijn jullie er voor ons,wel laat het ons dan voelen of zien.Mimi is geen slechte kaartlegster maar niet op TV.
ZE moet nog groeien,is niet vlot genoeg om alles goed uit te leggen.Het programma verloopt niet vlot genoeg,en de ganse week hetzelfde gezicht .Geeft ons de vertrouwde bekwame mensen maar terug,of ik voorspel het einde van ASTRO CONTACT!!!!!!!!!!!
Posted by Anonymous

Untitled Comment 8/2/2009
Was nog iets vergeten,wat een prachtig liedje,mooie stem,goe gedaan Zanda!Lieve groetjes aan iedereen
Posted by Anonymous

Untitled Comment 8/2/2009
Was vanmij,maddy!!!
Posted by Anonymous

Untitled Comment 8/2/2009
Ooooh Maddy'ken da is zoooo mooi hé...mensen toch...voel zo'n rilling doorheen mijn lijf...
Met al die kracht van jullie gaan we vechten voor de plaats waar we horen, zodat we veel meer mensen nog helpen kunnen.
Ken je da gevoel iemand gelukkig te maken, wel da gevoel...Daar leef ik voor en leef ik om...En dan kan ik rustig oud worden en op mijn laatste dagen weten dat ik de mens en dier een beetje heb kunnen helpen...Alle beekes helpen...

Kusken zanda lieken:)))))

Oh 'k zing zo graag, 't is echt uit mijn hartje zulle
Posted by zanda

Untitled Comment 8/2/2009
voor op mijn blogsken te gaan is da onder die foto met hondje , link post comment...
Uw naamken intikken of anoniem, codeken indrukken en post comment knopje indrukken en staat erop:)))
Posted by zanda

Untitled Comment 8/2/2009
Amaai het is hier druk, kan niet bijhouden om bij te lezen,
Zanda ik kan je liedje niet beluisteren, en ik hoor hier zo'ne goeie commentaar, heb het gevoel dat ik serieus iets misloop;
Een oproep aan alle platenuitgevers, geef Zanda aub hare single, ik denk dat als alle fans er ene kopen er zeker platina inzit, want ons Zandake is erg populair als ge het nog nie wist.
Wij staan als 1 blok achter haar, wat zij voor mij gedaan heeft kan ik nooit terug doen, maar alle beetjes helpen.
Posted by Elke

Untitled Comment 9/2/2009
Lieken!

Ga naar www.eennieuwestart.be blijf daar staan, en zie links zwarte pijltjes, NEWS, klik daar op en duw op pijltje(play) boxen open Smile))))))

Enjoy!!


Posted by zanda

Untitled Comment 9/2/2009
Wat een stem zeg ! Joengens toch, diegene die eens nieuwsgierig is als producer, hier op 't blogsken.

Geef ons Zanda'tje een kans !

TOP,Goud waard .:-O waaaaaaaauww
Posted by Vioolken

hallooookes 9/2/2009
wel Zandake klinkt misschien onnozel maar zal als ik jou was toch de rafken verder lastig vallen want denk dat je zomaar niet droomt over de Raf.Anders ga ik nog eens gaan smeken bij de Raf zeg wel smeken
allée hoop dat het lukt zeg positief blijven denken nie opgeven visualiseerd dat het al zo ver is
en ga ook veel kaarsen branden voor jou omdat het zal lukken
doei tot de volgende blog
xxx Brenda
Posted by Brenda

Untitled Comment 9/2/2009
Brendaken, 'k durf Rafken daar nie meer mee lastig vallen ik denk altijd dak teveel ben snap je...Snap ook die droom nie hoor maar soit...
Ik visualiseer me dit Smile)) Een lang mooi zwart kleedje, mee bloemeken in mijn haar, spots, in een klassiek interieur, strijkers, pianist,microfoon in de hand, met oogjes dicht recht uit mijn hart zingen, een goddelijke koortje met witte kledij op de achtergrond, beeken night of the proms...en daarna da applaus, tranen in mijn ogen, met een mooie buiging uit eer voor het publiek...'k ga bijna traantjes laten nu...

Is mss wa zot maar zo is positief denken hé...Laat licht toe in je leven mensen:))) Is als dromen van een knuffelpartij, en dan wakker komen en nog nagenieten van wat je dan hebt gezien in uw dromen, mmmmm waaaaaaaaw

slaapwel mijn schatjes, en BEDANKT

xxx


Zanda Lieken Smile)
Posted by Zanda

Untitled Comment 9/2/2009
Hidihi allemaal
Goh Zanda, dromen mag hoor, je moest eens weten wat ik soms allemaal droom !!!! Nie te doen !!!
Van Hollywood tot Bollywood en terug !
En nog veel verder dan dat, hahah.
Ze zeggen toch altijd van je dromen achterna te lopen, go for it girl !
Het leven is aan de durvers he , ik denk zelfs dat dat jou woorden zijn, neen ?
Voor nu, tot de volgende,
Daaaaaag, ♥♥♥
Posted by zinka

Untitled Comment 10/2/2009
free goe gedaan zanda,ge zult daar rap reacties op krijgen.Tis echt een gevoelig ,warm liedje,er zit iets IN.
Posted by cindy

Heykes 10/2/2009
Amai , wa lees ik nu ! Sad
Ik ben er vandaag pas achter gekomen door de berichtjes hier te lezen dat Sandrina ontslagen is en jij ontslag hebt gegeven ! Vind het echt zo jammer dat jullie niet meer te zien gaan zijn op astro contact ( snik snik ) Het programma was zo leuk om te volgen als jij of Sandrina er waren !
Nu jullie er niet meer zijn , vind ik het eerlijk gezegd ook de moeite niet meer om nog naar astro contact te kijken ! Ik hoop dat jullie samen mss een ander programma kunnen opstarten !
En over het liedje : Heel goed gedaan !!

Dikke kusjes Sofie M ( Sofke )
Posted by Sofke

Untitled Comment 10/2/2009
Lieverds,

Het staat in 'dag allemaal' van van de week, mss eens lezen.
Mooi artikel, buiten een paar dingen die mij persoonlijk niet zo liggen:)
Maar iedereen is vrij van mening. Ondertussen ga ik vandaag een beetje surfen en solliciteren hé...Tuurlijk gaan we er energie insteken , ik geef absoluut niet op, da zou straf zijn hé...

'k Ga een paar telefoontjes doen ivm muziek, duimen nji

kisssss kissssss

Zotte Zanda hahaha
Posted by Zanda

Untitled Comment 10/2/2009
En na nie voor het 1 of 't ander, maar je weet dat we altijd ergens beschermd worden.
Diegene die met opzet mij pijn wilt doen, deelt altijd van de lakens...
Ik hoef daar niks voor te doen, loontje komt om zijn boontje...
Ik geloof dat gerechtigheid zal geschieden...Gewoon doodsimpel eerlijk zijn met elkaar, en da begint altijd bij uzelve...da is dus die bron waar ik over spreek:)) Volg die, is harde weg maar ge zult versteld staan hoezeer je wordt geholpen...

Toedeloe en smijt uwen energie maar op het blog, is gelijk therapie:))

Vlieg er in, dan ist eruit:))))
Posted by zanda

Untitled Comment 10/2/2009
Zanda:-)
Na de kindjes op school te brengen was ik toevallig een gesprek op nmn aan 't beluisteren van Sandrina. Meisje u motiveerde ons steeds recht voor de raap te zijn.
'k heb thuis uw kaartjes zitten leggen want ik had er geen lekker gevoel bij. Na alles werd er geen woord gerept over . 'k Dacht dat is straf. Gingen jullie er niet samen voor gaan?
Kaartjes melden dat je je rug moet dekken. Valsheid in het spel. Je bent een vrouwtje die te gauw vertrouwen hebt.
Lag het niet aan uw ontslag was die storm nooit zo erg geweest.

Uitkijken !






Posted by knuffie

Untitled Comment 10/2/2009
Hallookes iedereen ,

de BOM is gebarsten !

Eerst deze morgen op MNM radio , het interview van Peter met ons Sandrina !
Ze heeft héél professioneel op de vragen geantwoordt en liet haar niet van haar stuk brengen !
Zonder namen te noemen of naar iemand na te steken !
Maar ja , we hadden van haar niks anders verwacht hé ?Knap ! Chapeau !

Dan , met de reportage in "Dag allemaal" .
Daar geeft zowel Sandrina als Zanda ongezouten hun mening over de geldkloppende praktijken van Astrocontact !
Echt een aanrader om te lezen !
Wie er nog geen heeft , moet er beslist één kopen !

Wat dit alles gaat teweeg brengen , zullen we in de toekomst wel vernemen ! Maar dat het een BOM is , daar ben ik van overtuigt !

Revanche is normaal gezien géén goede zaak , maar in dit geval met het ontslag van Sandrina , het weggaan van Zanda en de onmenselijke praktijken van Astrocontact , is dit hun goed recht ! De waarheid en gerechtigheid zal zegevieren !

Sandrina en Zanda , TOI TOI TOI !!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus en knuffel aan iedereen !

Mieke
Posted by Mieke

veel sucses 10/2/2009
lieveke wi je nog maar eens veel sterkte en susses wensen met je zoektocht naar je volgende grote stap ik ben zeker dat da gaat lukken en dat het nogal gaat knallen he als zover is!!! hoop dat je vlug de juiste mensen tegen komt en dat je u ding kan doen !ondertussen probeer ik mezelf wa bezig te houden want amaai zenne zonder uwe positieven boost 2 maal op de week ist nie simpel om altijd goed gezind te blijven en positief te denken .... ! maar ale we doen ons best kijk ! tot gauw he lieverd dikke zoen van jen xxxxxxxxx
Posted by jennifer

astrocontact. 10/2/2009
Hey Zanda,

Het was wel even schrikken toen ik jullie 2 niet meer op astrocontact zag, maar toen ik de dag allemaal las wist ik ook meteen de reden.
Wel spijtig dat jullie twee er niet meer zijn, Jullie waren eigenlijk het gezicht van astrocontact.
Ik wens u en Sandrina echt heel veel succes in je verdere loopbaan, misschien een idee om samen iets op te starten op tv? Smile
Wat ik ook nog kwijt wou, een mooi liedje, je hebt een mooie warme stem.

vele lieve groetjes
Nancy
Posted by Anonymous

Untitled Comment 10/2/2009
Straffen toebak,

En ja 'k heb ook wel eens negatieve dagen zullen, amaai met mijn haren in mijn tanden dan...Maar dan geef ik mezelf nen boost, veel lichten aansteken, huis luchten, Smile) nie goe voort milieu maar da is er goe voor en dan weer hup mee de beentjes...

Ge moet maar zien , werkloos en nog moed hebben...

Dag allemaal is de waarheid en is nog heel erg braaf geweest want da is gewoon een tipje van de sluier...

Is mss niet nodig de sluier helemaal te tonen, na trappen hoeft niet...waarheid wel...

See you later, alligator:)))))

Zanda Lieken.
*'k heb nieuws van song gehad en mag mijn muziek gaan voorstellen aan ldg productions...You'll never know hé...
Moet nog wa nummers doorsturen, ben benieuwd...


Posted by Zanda

Untitled Comment 10/2/2009
heyyyyyyy zanda ,Als je mensen nodig hebt voor uw liedje laat je het ons dan weten xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ge ziet echt straffe madam ene met een gouden hartje.
Posted by cindyAnonymous

Untitled Comment 10/2/2009
Zanda laat ons weten wanneer je je muziek mag gaan voorstellen, kunnen we op dat moment met zijn allen een kaarsje laten branden, en duimen voor je, het geluk is je zo gegund, en wat da werkloos betreft, ben er zeker van da ge nog heel goei aanbiedingen gaat krijgen, maar dan wel in eerlijke praktijken.
Toi, toi, toi
veel liefs Elke
Posted by Elke

Paranormale Beurs - Sint Niklaas 21 en 22 februari 2009 10/2/2009
ik kijk er al naar uit om jullie te mogen ontmoeten op de ParaNormica beurs van Sint Niklaas op 21 en 22 februari a.s. in de BSOB Bakenschool !
Posted by Manilla

Untitled Comment 11/2/2009
Haha, super! Vanmorgen géén AstroContact!!! Very Happy

Ik denk dat het belspelletje nu echt dood is na jullie interview in Dag Allemaal Razz

Vree goe! X
Posted by Anonymous

Untitled Comment 11/2/2009
PROFICIAT DAMES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot mijn groot jolijt las ik van de morgen de webkrant en warempel wat zag ik ASTROCONTACT geschrapt tot nader onderzoek......
bye bye centjes....
welbesteed, zou ik zeggen....
"men wordt altijd gestraft " voor wat niet juist is !!!!!!

energiemeisjexxxxx
Posted by energiemeisje

Untitled Comment 11/2/2009
inderdaad ik heb ook net gezien dat het geen astrocontact was op tv en heb dan even op teletekst gekeken voor morgen en daar staat ook een totaal ander programma op het uur van astrocontact

ik heb net even op de site van mnm het interview van Sandrina aan het herbeluisteren geweest en vind het knap hoe zij dit allemaal verwoord heeft en seffens ga ik om de Dag Allemaal

Christel
Posted by Christel

Untitled Comment 11/2/2009
Hey
geloof dat het gedaan is met astrocontact ze zenden niet meer uit
awel tis hun verdiende loon wat zegt het spreekwoord weer 'wat je zaait zal je oogsten'
Allee tot de volgende blog
grtz Brenxxx
Posted by Brenda

Untitled Comment 11/2/2009
Hey Zanda,
Ik vind het zo spijtig dat ik je niet meer zal zien op t.v.
Ik wist er niets van, ik dacht je vandaag te zien, maar er was geen astrocontact, ik heb direct men computer aangelegd en ben stomverbaasd toen ik het allemaal las op je blog. Ik wens je het allerbeste toe en ook voor Sandrina, 2 toffe madammen. Ik zal jullie missen en succes met je liedje. Nu ga ik de dag allemaal kopen. A ja, op mijn werk hebben ze nog gelachen er is weinig werk en we moeten veel stempelen, ze vroegen aan mij wat ga je doen als je zonder werk zit . Ze weten dat als ik thuis ben altijd naar astro contact kijk ze zeiden je kan misschien een 0900 lijn openen. Toch niet.
Groetjes Noëlla stuur een mailtje noellaronsse@hotmail.com
Posted by Anonymous

Ontslag 11/2/2009
Hoe belachelijk zijn jullie hier nu allemaal. Dit is al jaren een belspel en nu dat die 2 ontslagen zijn en er precies ni zo goe tegenkunnen en fkes wa media aandacht willen is ineens heel da program slecht. SLECHTE VERLIEZERS zijn het ja nu fkes in dag allemaal en op MNM hun gal gaan spuwen. Ben blij dat ze ontslagen zijn kan er eindelijk mss een een halt komen aan die belspelzever op de televisie. Pure geldklopperij noem ik dat en dat was allang zo das ni fkes op 2 weken gekomen. SALU EN DE KOST
Posted by Anonymous

Untitled Comment 11/2/2009
oei oei zo ne slecht gezinde mens en da zo vroeg op de morgen ...! nie goe voort hartje zenne ! in ieder geval ge ziet he lieve zanda astrocontact is van de buis zonder julie bleef er niks meer over xxxxxxxxx jen
Posted by jennifer

Untitled Comment 11/2/2009
voor je je mening zegt, informeer u dan eerst!!!!
Dat is juist de reden waarom ze zijn gestopt, lees ZELF OPGESTAPT!!!!
sommige mensen oordelen snel maar weten niet waarover ze praten! ze lullen maar wat mee
zelf ben ik er van overtuigd dat we nog veel van hen
gaan horen!
Go for it!
Dominique
xxxxxxxxxxx
Posted by Dominique

Untitled Comment 11/2/2009
oeps,

se, de sisselende ratelslang is opgedoken hier int blog...t heeft nog lang geduurt eer dat de SLANG zijne weg gevonden heeft.
De nummer 7 vd kaartjes....
ik zou zeggen, doe geen moeite meer SLANG
Weet je : we sturen toch uw gezever op "liefdevol" naar den hemel....WEG ERMEE


xxxenergiemeisjexxxx
Posted by energiemeisje

Untitled Comment 11/2/2009
Onze boze vent hierboven heeft ne naam, hij heet Bart en heeft op Sandrina haar site een nieuw onderwerp ontslag aangemaakt waar hij idem hetzelfde schrijft als hierboven, alleen schrijft hij dan in een tweede stukje ( een reply )het onderstaande .
" die sandrina kon er juist niets van, was beter bij haar oude job gebleven, namelijk callgirl! daar was ze misschien goed in, ale heb ik ook mijn twijfels aan hoor, ze beliegde en bedriegde de mensen waar ze bij stonden, zo had ze eens tegen iemand gezegd, je zal wel een keelontsteking hebben, terwijl die vrouw misschien keelkanker of zo had, echt schandalig da zo iemand een vrouw goede hoop gaf, wijl ze misschchien doodziek was, zanda was tenminste goed, die gaf uitleg over de kaarten en was altijd rechtuit, maar sandrina dacht da ze iets kon van het kaartleggen, maar eerlijk gezegd kon ze er juist niets van! "

Posted by zinka

Untitled Comment 11/2/2009
Ja de slang is binnen maar er komen er nog wel...

Woordje aan deze verzender : Als al jaren op uw zenuwen werkt, zijt blij dat we eraan begonnen zijn:))).
En idd informatie is niet voldoende. Wedden dat je insider of insiders kent...Smile))
En weet je 'als we echt media aandacht willen' dan zou ik veeeeel meer kunnen zeggen hoor; we hebben zoiets respect naar VtM toe...
Vuiligheid gaat eruit, of ge da nu graag hebt of niet...' t Zal mij een worst wezen. En als ik nu echt media aandacht wil ' dan ga ik in mijn bloten op de koormarkt lopen en alle gazetten waarschuwen.
...Uh, En dan nog op tv komen en media aandacht WAW! stel je voor:0...(sarcastisch bedoeld!!!Smile)
Sloop dan maar alle magazines want een scheiding, een scheet, een size borsten wordt zelfs besproken:)))
We zijn nog redelijk goe bezig dan:))
Al diene **** wordt u ook niet gezegd bij het begin dat je daar werkt, dat is nu juist de tactiek:))

Allloooooo...

maar elk zijn mening hé, maar 'k stuur wel deze negatieve energie naar 't universum om te filteren zulle hihihihi

Zanda Lieken

Posted by Zanda

Untitled Comment 11/2/2009
Ja schatjes, ge weet zanda is niet op haar beksken gevallen hé...
Da van mijn bloten is in overweging...mooooowhoooohahahahahhaah/

Graptje Pol

xxx
Posted by ZANDA

een dikke proficiat 11/2/2009
hallo dag zanda
ik wens u veel succes he! meisje
ik vind het spijtig dat ik jullie niet meer zie
op tv maar jullie hebben groot gelijk dat jullie
u en sandrina u niet laten doen goetjes en dikke knuffels uit west vlaanderen he!!!!!!! dada
Posted by Anonymous

Untitled Comment 11/2/2009
tzal wel zijn nie op u bekske gevallen tzou al erg zijn moesten we ons laten doen he ge hebt gij da goe gezegd en zoals al gezegd is wa doet die mens ale onzen bart in godsnaam dan op julie site !! seg tis ne schone dag buiten en ik ga ne keer eens een wandelingske doen se met de kids want als ik al die comentaar op julie hoor wordt ik vree ambetant ! ga wa positieve zonnestralen opdoen !! dikke zoen zandake en all de rest van mijn schatjes ook he dadaaaaaaaaa xxxxxx
Posted by jennifer

Untitled Comment 11/2/2009

Ma Bartje toch ...
Ge zijt wel een schatteke zene,misschien heb je mij ontmoet in u dromen als callgirl Wink
Bij mijn weten ben ik da nooit geweest ,toch ni in dit leven Smile
Soit(kbegin al te klappen gelijk ons Zanda....hihi)
Lieve mensen ,voor alle duidelijkheid,ik ben dus GEEN meisje van plezier,toch ni op die manier gelijk ons Bartje het aangeeft Smile
We sturen hem met zijn allen veel liefde en licht toe ,hij kan het gebruiken hé !
Seg Zanda,in u bloot gaan over de Korenmarkt ja??Hmzz,geen slecht gedacht zene,der willen er veeeeel u poepescheteke zien...hahaha
Ja mensen ,we mogen es lachen hé Smile
Trek het jullie ni aan van Bartje,dat doen wij ook ni hoor Wink
Als hij wil reageren ,wel hij mag ,FREEDOM OF SPEECH you know;-)
Laat alvast één ding duidelijk zijn;
Ik en velen met mij,vertrouwen op het goede en het positieve!

Veel liefs en een extra knufje voor Bartje

Sandrina en co;-)
Posted by Sandrina

Untitled Comment 11/2/2009
hallo Zanda,
Het word hier wel spannend, hé hahhhaaa!!!
Dat er toch z'on kortzinnige, negatieve mensen bestaan!!!?
Soit, laat ze maar doen zolang wij maar in onszelf blijven geloven!!
Heb uw mailtje ontvangen over de kaartjes, maar krijg deze niet open, zou je ze nog eens kunnen
doorsturen?
Kijk al uit naar zaterdag en krijg al spijt met het gedacht dat hier ook een einde aan komt.
Hoop dat we elkaar daarna nog op regelmatige basis met zen allen kunnen samen komen!!!!
Warme groetjes en tot zaterdag!!
Dominique
Posted by Dominique

Untitled Comment 11/2/2009
ja das juist zandake ik heb nog geen mailtje gehad van u met de uitslag van mijn kaartjes mijn zus heeft u mailtje wel gehad maar krijgt hem ook nie open ... en anders hoor ik het zaterdag wel he kan me voorstellen dat u hoofdje daar nu nie naar staat ik zie het wel dadaaaaaaaaaa
Posted by jennifer

Untitled Comment 11/2/2009
Ik lees dat er vandaag al geen astro meer was op den tv, ik wist dat deze dag ging komen (ben nochthans geen helderziende) maar nie dat het zo rap ging gaan, ikzelf heb veel geld in de privélijn gestoken, eergisteren pas mijn laatste factuur met het allerlaatste privéconsult op aangekregen, eerst 3.00 euro waarbij geen verbinding heb gehad, en dan over de 30 euro , het was gelukkig een gesprek met ons Sandrina dus wel waardevol.
Dat geld dat ik al zo dikwijls heb versmost (aan de kermiswaarzegsters op de privélijn) ga ik in vervolg besteden in een ritje naar Antwerpen, naar Zanda waar ik zeker ben van een goede investering. ik hoop ook wel dat Sandrina in de toekomst op de één of andere manier nog bereikbaar is voor een consult.
Jullie gaan volgens mij nooit werkloos zijn, want jullie hebben bewezen dat jullie het waard zijn, gaat nog heel veel consults mogen doen.
veel liefs Elke
Posted by Elke

Untitled Comment 11/2/2009
Voor zaterdag de cursus heb ik alles genoteerd en in orde gebracht het document is docx, opvolgers van doc is met office 2007 u moet gewoon een update doen, handig want zal meer en meer komen.
Ken mss nie echt het facebook maar heb altijd websites geprogrammeerd dus:)) da ken ik dan wel.

Linkje hier voor de update

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en

Copy en paste hé, want voor hier nen link te zetten is precies nie eenvoudig:))) ' kzal ne keer een goe forum moeten kopen maar moet dan eerst weer werk hebben hhihihi
Posted by zanda

jammer 11/2/2009
Ik vind het jammer dat jullie niet meer op tv komen. Khad net deze week voorgenomen om eens te bellen.
Maar tis jammer dat het op zo'n manier moet, zoals jullie meemaken.
Maar jullie komen er wel jullie zijn 2 mensen met het hart op de juiste plaats en veel positieve energie. Dus wat wil je meer?
Ik wens jullie veel succes!!
Groetjes
Posted by Anonymous
Zelf ook een weblog maken? -
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum