Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mijn ontslag bij astrocontact
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 09:22:20    Onderwerp: Mijn ontslag bij astrocontact Reageren met citaat

Ik werkte voorheen als presentatrice astrocontact het spirituele ochtendprogramma op vtm en 2Be.
In de loop van de laaste maand waren de veranderingen in het programma niet meer volgens mijn normen en waarden en had ik hier absoluut geen goed gevoel meer bij.
Mijn collega Sandrina werd op ongehoorde manier ontslagen, en uit solidariteit vond ik het nodig om mijn ontslag zelf in te dienen.
Voor mij mogen deze programma's doorgaan maar niet gebasseerd op geldklopperij.
Wij zijn tenslotte kanalen van het universum, ik denk niet dat de schepper dat zou goedkeuren.

De reacties van de kijkers is een echte stormloop, het anker, het leuke, de warmte van astrocontact is mee met ons verdwenen.

Laat hier je mening en gevoel los, want ook wij missen jullie enorm.

Vergeet dat nooit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 12-02-2009 12:02:47    Onderwerp: Reageren met citaat

jammer 11/2/2009
Ik vind het jammer dat jullie niet meer op tv komen. Khad net deze week voorgenomen om eens te bellen.
Maar tis jammer dat het op zo'n manier moet, zoals jullie meemaken.
Maar jullie komen er wel jullie zijn 2 mensen met het hart op de juiste plaats en veel positieve energie. Dus wat wil je meer?
Ik wens jullie veel succes!!
Groetjes
Posted by Anonymous
Zelf ook een weblog maken? -
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Conny



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 6
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: 13-02-2009 11:06:23    Onderwerp: JOUW ONTSLAG BIJ ASTROCONTACT Reageren met citaat

Crying or Very sad Lieve Zanda,

Ik vind het heel jammer dat je van het scherm verdwenen bent alsook Sandrina. Je vervangster vond ik maar zus en zo hoor , jullie waren heel
duidelijk in jullie boodschappen en je kon er wat van opsteken.

Ik vind het maar normaal dat je zo reageerd wanneer het over geldklopperij gaat. Jullie moeten niet de kop van jut zijn en het bewijst voor zich dat jullie aanwezigheid en hulp nodig zijn in deze maatschappij. Tabboe is het niet meer mede dankzij het zesde zintuig. Het maakte spiritualiteit bespreekbaar.

Hopenlijk duurt het niet te lang en startten jullie beiden weer met een nieuw programma, vele kijkers steunen jullie daar ben ik zeker van.

Conny
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Zanda en Sandrina ,ik hoor de gekste dingen zoals dat julie zeggen dat het allemaal boerenbedrog is?als jullie dit zeggen dan zijn jullie dus niet begaafd en waren het dus allemaal leugens en bedrog?Ik voel me zo verraden en ben dit werk begonnen met de beste bedoelingen en wens nog steeds vele mensen te helpen via astrocontact!Dat er overal charlatans zitten dat weet men allang maar door deze ganse roddels veroorzaakt door wat?Enfin ,ik wil jullie vragen eens na te denken aan alle medewerkers die oprecht menslievend en geschikt zijn om mensen op te vangen met liefde en inzicht en die mensen de juiste weg te wijzen met mijn kaarten is alles wat ik wil doen ,dus denk er eens aan hoe moeilijk het weer zal zijn voor de goeie om de reputatie van onze astro contactlijn te blijven beschermen en wat jullie nu aangericht hebben ,ik denk niet dat de engelen jullie gunstig gestemd zullen zijn als je enkel uit trots en eigenbelang zogezegd opkomt voor andere ?voor welke prijs ?Zolang jij maar alles hebt he ?Enfin de mensen die mij kennen zullen wel verder blijven komen al is dit pure broodroof voor mij deze maand en ik ben al aan het kijken of we daar iets tegen kunnen ondernemen ,ik ben door sandrina derbij gekomen en mijn uitkering laten vallen en nu heb kom ik amper nog rond en daarvoor zou jij beloond worden ?en al die mensen in nood die elke morgen een beetje hoop kregen door de dingen die jullie vertelden ,wat daar mee ?Waar kunnen die mensen nu terecht zonder hun programma ,puur en egoistisch tot en met ,ik heb altijd iets duisters in je ogen gezien ,een wreed kantje die je amper weg kan steken ,nu ik weet dat je de komende jaren spijt zal hebben van je stunt ,mediageil zijn jullie dat is alles...
Bedankt om je colegas zo te steunen ,graag eens een woordje uitleg op je blog gehad ipv je eigen ego
Posted by Anonymous
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

goed gezegd anonymous,

ik ben er ook heilig van overtuigd dat Sandrina nog zal gestraft worden voor haar daden, ben blij dat er nog mensen zijn die inzien wat voor een bedrog heel astrocontact eigenlijk was
Posted by
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

sorry maar vermoed ook dat je hier zo maar niet onderuit ga komen !!!engelen of niet!!
dat astrocontact niet zuiver was dat was overduidelijk
maar al uw collega's charletans noemen en vakkundig crab???Leg dat is uit,alleen jij kan kaart lezen of wat komaan belachelijk; Heel proper is dat niet he!!! damn you girls
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

he , ik kan dit wel begrijpen dat er mensen zo denken over jullie, tenslotte maken jullie astro contact nu slecht maar hebben jullie er wel zelf geruime tijd gewerkt, dus ik vind het ook allemaal een beetje tegenstrijdig hoor, nu zeggen jullie dat ze alleen maar de mensen geld aftroggelden, maar jullie hebben toch heel de tijd hetzelfde gedaan of niet, vind het eigenlijk allemaal maar een beetje sarcastisch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:25:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk t'is eindelijk heel simpel. Je solliciteert voor de job als presentatrice astrocontact. Je denkt gewoon programma met veel spirituele toevoeging als dromen analyse, leren van de kaarten en tuurlijk bellen. Wij hadden een leuk team en tuurlijk wisten wij dat er ook centen moesten binnenkomen. Als leek concentreer je je enkel om goed te omgaan met die camera en je kaarten leggen. Dan sta je nog niet stil wat er achter de schermen gebeurd. Op een gegeven moment komt er een ander beleid en wordt het commercieel de top in gedreven en het educatieve en het in balans brengen van deze volledig ondermijnd. NIET MEE AKOORD! Er worden vergaderingen gehouden, je begint te zoeken wat en hoe die privélijn werkt en op een gegeven moment is het werkelijk op die privélijn ettelijke minuten antwoordapparatuur, doorverwijzingen tot je dan eens mag 3 min praten met je Medium. NIET FAIR!
Op het scherm dacht ik nu echt dat met die vermeerdering ze meer mensen toe zouden laten. NIET HET GEVAL.
Je voelt je een oplichter en je kan niet meer slapen. Is dat als medium helpen. Inkomen van de mediums, ok . Wat met inkomen van mensen die nu met hen rekeningen ocmw binnengaan, gene boterham en deurwaaders aan deur krijgen voor foon. Want dat heeft de tijd nu veroorzaakt.

Wat wil ik ?

Niet dat ik astrocontact weg wil. MAAR

Geen ellenlang aan het lijntje te houden apparatuur.
Gratis op tv.
Perfect feilloze screaning voor mensen met echte "gaven".
Tuurlijk zitten er goeie op, maar dat zou dus enkel goeie moeten zijn.
Contracten die wettelijk zijn voor presentatrices !
Educatief( want wat ik uitlegde als kaarten, dromen, dat mocht niet meer) bellers c'est tout.
Er moet een limit komen op massa bellers, verslaafden aan dit belsysteem.

BALANS binnen wettelijke kaders, dat wil Sandrina en ik.

Denk daar in GODSnaam over na, lijnen moeten bestaan maar moet wettelijk, ordentelijk, ECHT zijn.

Mails, brieven van mensen met **** door deze lijn liggen bij ons en GELOOF me 't is straf hoor...


Laatst aangepast door Zanda op 17-02-2009 08:53:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:26:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Wordt eens wakker ja !
Alles is begonnen toen er 100min.uitzending werd gegeven.
Sandrina was het hier niet mee eens,meer bellers,kassa,kassa en evenveel consulten
Zanda heeft het één keer gedaan en inderdaad ,zelfs minder consulten dan in een uur !
Mochten deze dames dit alles uit eigen belang gedaan hebben ,zouden ze er nog zitten,punt uit !
HIer hoef je toch echt niet voor gestudeerd te hebben...Zo'n egoistische reacties ,grow up !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:27:54    Onderwerp: Reageren met citaat

En ik blijf het herhalen ! Ik kies voor 't GEWONE VOLK.
Diegene die 's morgens opstaan, mss werkloos zijn, uitkeringen hebben, invalide zijn...Dus geen veel centen hebben.
Mss alleen nog tv'ken hebben voor met de buitenwereld te zijn.
Ons programma de grote verleiding is in grooooot verdriet.
Laat het dan aub, aub , aub gratis zijn.
En de privélijn betalend maar dat je ineens bij de persoon kan komen zonder aan het lijntje gehouden te worden.

En weet je iedereen heeft nen ego, duistere kanten ...Maar het weegt niet tegenop wat er precies aan 't gebeuren is.
En goeie mediums aan die lijn die idd hen best doen, zullen ze echt het achterste van hen tong nie laten zien hoor, ze zullen het je niet vertellen zu.
En dan weet je ook precies hoeveel, JIJ eraan verdient, en hoeveel ZIJ eraan verdienen. tuurlijk komen wij niet rond:))
En nu helemaal niet want wij hebben niks meer.

Spiritualiteit moet niet weg van tv maar laat het aub proper en eerlijk gaan.

Engelen en de schepper zullen aan mijn zijde staan, en ik vecht voor gerechtigheid tot het einde.

Dat voelde ook mijn taak daar even te zijn tot waarheid naar boven ging komen.

Posted by ZANDA

Untitled Comment 16/2/2009

En hoe werden wij behandeld?
Wij moesten echt alles zelf doen en betalen , make up, haar, kleren, de ''vroegen' doen.Zon en feestdagen zitten zonder meer betaling .Mails thuis beantwoorden, mensen in nood gaan helpen, gratis consulten die ik gaf voor minder bedeelden.Weet je wat hen antwoord was? Ge moet da niet doen, we moesten dus elke mens laten vallen! Denk je nu echt iemand met geldnood dat ik die verwees naar de privélijn, die mochten zo naar mij bellen zulle...
Kijk data's mag ik niet doorsturen of openbaar maken en mijn respect dat ik van vtm en omgekeerd krijg is ook al een bewijs zo ook naar mijn perstop in alles.
Maar mensen zijt nu eens fair hé, aub , denk eens na...

Wij zijn niet de eerste ook hé...Minister van Quickborne diene komt er helemaal zot van...

Voor mij is het simpel, de cijfers waren goed voor het productiehuis maar konden beter, dan nog veel beter en ze hadden gewoon meer en meer honger naar centen...
Maar ge kunt wa te ver gaan ook hé




Posted by ZANDA


Laatst aangepast door Zanda op 17-02-2009 08:57:20; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:28:56    Onderwerp: Reageren met citaat

he zanda, ik ga voor een stuk akkoord met je maar ook niet, je zegt dat je minder bedeelden, gratis constult gaf, maar ik, dat mag je gerust weten, ben 300 euro kwijtgeraakt aan astro conctact!! zonder binnen te geraken, heb je dan verschillende mails gestuurd om dan eens van jouw een gratis consult e krijgen, maar heb nooit geen antwoord gehad, dan is het je toch ook te doen, om de centen,of zie ik het verkeerd in?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:32:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah hebben daar vergadering voor gehad, post werd geopend op misterieuze wijze en als ik dan wou vermelden naar mijn adres of website was da natuurlijk ten strengste verboden.
Dus ge kunt geen kanten op...

Dus belt gij maar gerust op alle woensdag van 10 tot 11 (als er niet gebeurd is) geef ik gratis antwoordt op uw vraag zie maar mijn forum op www.eennieuwestart.be

Schatteken er is zoveel fout gelopen en da kom je vroeg of laat allemaal te weten.
Sandrina gaat dat ook wel beamen...

xxx
Posted by zanda

Untitled Comment 16/2/2009

't zelfde over dat ik iets wou doen met goed doel voor de dieren, 'k mocht niks meer van zeggen, en da had ik dan beloofd aan de kijkers...Pfff
Ritueel mocht ook nie meer ondanks da vele da zo leuk vonden. Reden er komen geen bellers binnen, omdat ze educatief aan het kijken zijn.
Kwam er dus echt zot van en hebt nie lang kunnen trekken als alles op tafel kwam.

'k heb mijn slechte kanten en goeie kanten als iedereen, maar geloof me 't is oprecht bedoeld en beter nu dan nooit...


xxx


Posted by ZANDA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:34:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Broodroof van u op de lijnen? Wat met mensen die dat brood amper konden kopen, en nu niet meer kunnen kopen door telefonie schulden?

Egoïst

P.S.En iets ondernemen pas maar op dat je niet bij die zwendel wordt meegezogen want politiekers zijn er volop mee bezig.
Ook omdat ze mediageil zijn zeker ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
anoniem



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:34:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste ,teneerste is het bijna onmogelijk als meer dan 15€ uitgeven aan een uitgebreid consult waarop de meeste mensen uit Belgie meer als genoeg aan hadden ,de telefoonmaatschappijen en vTm en iedereen verdient daar een schone frank ,ik spreek nu enkel voor mezelf maar elke minuut die ik met iemand spreek is dat met engelengeduld en veel liefde en door mijn hard leven vol met onrechtvaardigheid ,pijn,miserie en ja ,ook honger!Door mijn ervaringen als mens en heldervoelende ben ik dus zo gegroeid om andere te helpen en elke persoon voelt zich in elk geval stukken beter na een consult door de inzicht en de verklaringen die ik kan geven en vooral het begrip en de verstandhouding met de client is voor mij belangrijk ,dus ik ben allesbehalve een egoist want er zijn mensen die ik blijf helpen ook GRATIS en niemand verwijderd iemand zijn gegevens bij mij een aan sommige mensen heb ik al zelfs mijn mailadres gegeven om na te praten ,kortom ik weet nu ook meer waarover het gaat door de uitleg van Zanda en deze uitleg was nu dat wat ik nodig had om verder niemand te veroordelen .Maar lieve Zanda en Sandrina probeer toch onze geloofwaardigheid waarmee we al zolang bezig zijn ,probeer die te behouden,waarvoor hebben we anders zo ons best gedaan ?Sandrina waarom stel je geen eisen ?Kan dit dan niet ,ik vond je zo goed en Zanda op haar manier ook wel ,al hield ik vaak mijn adem in als je weer eens nogal direct was ,ik heb wel veel moeten lachen ,zonde dat dit nu allemaal weg en kapot is en sorry door onwetendheid was ik wel eventjes kwaad maar dank je Zanda voor de degelijke uitleg want ik wist niet meer wat ik nog moest geloven en dan horen dat er daar niemand goed zit en we alle charlatans zouden zijn ,uitgerekend nu de mensen langzaam beginnen open te staan voor de spirituele kant van de dingen .
Daarom mensen ,als jullie blijven bellen enkel om in de uitzending te komen en je niet weet dat je als het de zevende keer is dat je probeert ,dat dus veel geld kost waarvoor je NIKS terugkrijgt behalve een hoge telefoonrekening ,dan bent u een mens met een probleem en dan is dat zoals met drank en gokken alles is te doen als het met mate is !Dus probeer 3 keer en dan stop het dan toch mensen ipv 15 keer te proberen ,ik zie anders niet hoe je aan deze hoge rekeningen komt want vanuit Belgie mag je max 10 min bellen en dat is genoeg voor een jaarlegging en wat uitleg ,dat is goedkoper als een bezoek aan een psychiater en andere !15€ voor een legging dus ,1 keer in een jaar is meer als genoeg ,hiervan krijgen wij 3 € dus als dit egoistisch is nu ,dat denk ik dus niet !!Gelieve dus zelf eens spaarzamer en matig om te gaan met deze dingen ipv andere de schuld te geven aan uw verslaving waardoor u geen eten meer hebt,dan vraag ik me af of andere lijnen hier niet meer van weten zoals die belspelletjes voor geld ,gokken kost veel geld mensen ,bij ons krijgt u nog steeds waar voor uw geld toch bij mij ,sucses Zanda en Sandrina sucses en zet je demo op www.myspace.com/music en de ganse wereld kan je ontdekken !Liefs van één van de goeie ;.) ik blijf liever (momenteel)anoniem dit uit versch.redenen .
Het is echt zonde nu dat de mensen er klaar voor zijn om te zien dat er meer is tussen hemel en aarde in deze nieuwe tijden ......
Love &Blessings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 17-02-2009 08:36:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie mail, en tuurlijk kunt ge nie alles weten; ik kon da ook niet weten als ge daar toekomt, dan ga je je baas zijn dingen nie uitkleden hé;
Weet je wat mijn wens is in heel die zaak; een eigen programma'tje waar het gratis kan(met sponseringen) een groepje van stuk of 20 mediums die in ploegjes werken, en zo continu mensen helpen, zo min mogelijk die van die lijn kunnen genieten zodat de prijzen enorm dalen. Gokken is een gift, dus laten we nu allen eens handen bij elkaar reiken en maken dat idd spiritualteit een beroep kan worden, maar veilig voor de mensen; Want niet iedereen heeft da onder controle hé..;
Een vb van mezelf : ik had in 't begin van astrocontact een traumatiserende ervaring, ik dacht echt dat ik dood ging gaan:( ik kon niet meer ik was op, de kaarten kon ik zelf niet leggen want was veel te emotioneel. Toen heb ik gebeld naar die lijnen, gewoon voor antwoordt, troost, 't heeft me echt veel geld gekost hoor en ik was eindelijk echt niet slimmer van mijn consult;
u moet weten dat vele zo hun leven leiden en trauma een leefgezel is geworden, en dan is da niet te controleren.
wij hebben dat verstand nog maar , sommige niet meer hé.
En noemen we dat verstand, ik noem dat intens verdriet, niet meer weten wat te doen met het leven;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum