Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

H.E.L.P
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 13-03-2009 22:56:44    Onderwerp: Reageren met citaat

hei liefjes,
merci voor de steun, k heb alvast een nieuw boek aangeschaft van doreen virtue en k hou me kalm,...
We zien wel, als ze mij terug nodig hebben komen ze wel .
ik heb om contakt gevraagd met mijn broer, maar krijg al de laatste 2 dagen veel mails en berichten van zijn ex- vriendin en vrienden, dus mijn bericht is al in het universum maar komt niet toe bij broer.
Toch raar hee, allemaal.
Op een dag weet je gewoon dat er "iets" is dat voor je zorgt of je het nu wil geloven of niet, het komt je toe...
Ik had laatst pech met autootje van 25 jaar, ik ging nooit op tijd meer op mijn werk geraken, blijven proberen en niet meer te starten die auto. k heb dan luid gezegd dat ik NU weg wilde naar mijn werk, zodat ik op tijd terug bij mijn kindjes moest zijn, de auto starte toch wel terug zeker...
STRAF hee!
K hoop dat mijn broer binnenkort terug komt, want de kindjes missen hem enorm...
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 14-03-2009 20:54:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Zanda schreef:
Zeg zijn jullie in slaap gevallen op mijn forum? hihih

vertel ne keer een spooky, spiritueel verhaal op dit forum da lezen mensen graag en ook hihih


Morgen gaat mijn site helemaal veranderd zijn, 't gaat echt vlinderkens zijn zulle...

Ben al volop aan 't ontwerpen

xxx


Hoi Zanda, 't is op al de site's maar stillekes de laatste dagen. Ik denk dat het tijd wordt dat de zon begint te schijnen zodat we onze batterijkes eens goed kunnen opladen.
Ik probeer zo veel mogelijk overal mijne kop binnen te steken zenne.
Spijtig dat nen dag maar 24 uur heeft hé Very Happy
'k Vind het wel interessante onderwerpen, maar ik heb er zelf momenteel niet zoveel over te vertellen. (dat zijn ze van mij nie gewoon denk ik).

in licht en liefde
een dikke knuffel van Lindeke xxx

Oh ja, wat een metamorphose heeft je site ondergaan zeg. Zeer artistiek gemaakt !
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 16-03-2009 07:39:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja zeg wel da zon er mag komen, dochter zit weeral thuis met verkoudheid, ik begin terug te sniffelen en is nog maar een maand geleden...'k word er gek van.
Grijs en donker, en zoals je idd nu ziet ben ik zeer artistiek en is mijn wereldje vol kleur en bizare dingskes...Nogal een ontgoocheling als ik dan buiten zie hoor Confused

' k Heb sterk het gevoel dat de winters altijd zo zullen zijn en we maar en paar maandenkens zullen kunnen genieten van zon 'en dat dan weer alla hittegolf zeker'
Mijn droom is echt wel te verhuizen naar een warm land, ik heb het al over gehad met man, en is echt niet uitgesloten.
Nog enkele jaren voort doen hé, trouwens peins dat mijn muziek en schotje krijgt want mijn dromen zijn mega, en het gevoel zegt dat het komt...
Zal meer artistieke kant opgaan met lange mooi gothic kleren, den tijd van de hoepelrok...
Ben trouwens aan het werken met een zeer bekwaam musicien, en die heeft heel veel hits op zijn naam staan.
Persoonlijk is het ook een klik, ik voel me eerlijk gezegd op mijn gemak en mezelf als ik bij hem ben. En denk dan ook dat optredens en muziek gewoon een spiritueel geheel komt, hij weet precies wat ik wil en da is nogal iet zu:)) mijn kennende hihihiihihi


'K voel gewoon dat mijn tijd is gekomen voor muziek en het artistieke.

Bedankt dat je mijn site mooi vind want het is echt helemaal mij;


x

Zanda
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 10-04-2009 18:49:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Els schreef:
Hei iedereen,

Ik vraag niet vlug hulp voor mezelf, maar meestal voor anderen, nu wil ik toch graag eens hulp krijgen voor mezelf ,ik verlies de laatste tijd het contackt met mijn broer en zus( alhoewel ik bij zus werk). ik heb de indruk dat ik ergens geblokkeerd zit. iik wil mijn familie dichter want het zal heel gauw nodig zijn, er is iets op til, maar weet niet wat, ik bel en sms naar mijn broer om eens langs te komen, maar hij stuurt altijd zijn kat.
Kaarten leggen, pendelen, chakra... het zit allemaal vast de laatste week.
Contact met gene zijde lukt ook niet voor de moment, anders "ruik" ik meestal mijn papa, maar nu moet ik zelf iets doen blijkbaar.
Ik moet iets ondernemen, nu...maar wat?
Iemand suggesties? please...familie is toch heel belangerijk?


thanksxxx


Dag Els,

familie is inderdaad heel belangrijk, en een hechte band is het beste wat er is.

Misschien omdat je voorgevoelens hebt over iets, bel en sms je waarschijnlijk net iets te vaak, zodat ze het op de duur niet zo au serieux meer nemen.

Ik zou vooral niet panikeren en alles een beetje laten rusten, en dan komen ze meer dan waarschijnlijk en rapper dan je zou verwachten vanzelf af.

'k Zal in ieder geval voor jou en je familie een kaarsje branden, zodat jullie vlug de weg naar elkaar terug vinden.

Dikke knuffel
xxxx Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 11-04-2009 07:36:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Hei lindeke,
Sinds een paar dagen gaat het stapje voor stapje beter met de verstandhouding met mijn zus( we werken samen in haar zaak) maar we zwijgen nog altijd als er iets scheelt, ik ben ook zelf dan maar naar mijn broer zijn restaurant geweest en hij was content mij te zien, maaar ook daar nog niet zoals het zijn moet, er hangt iets in de lucht ,,ik voel het al een maand, eigenlijk denk ik dat het tijd is voor mij om te zeggen waar ik mee bezig ben( spiritueel dan), maar telkens als ik vroeger mijn mond open deed werd ik als raar aangezien bij mijn familie en daarom heb ik geleerd van te zwijgen.
We zullen wel zien hee wat er op me afkomt.
Ben supercontent dat ik hier wat steun en complimentjes krijg,
Jij ben ook een lieveke en een goed mens.

dada
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 11-04-2009 09:13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar zeg gulder zijt lief voor elkaar!

Da wil ik hier echt eens vaker zien.

Nen dikke knuffels aan deze hartige mensen zi


*smak*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 12-04-2009 20:25:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Zanda schreef:
Maar zeg gulder zijt lief voor elkaar!

Da wil ik hier echt eens vaker zien.

Nen dikke knuffels aan deze hartige mensen zi


*smak*


Awel nen dikke knuffel terug zenne voor uwe pasen.

xxx knuf xxx Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum