Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ASTROCONTACT TERUG

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 29-03-2009 15:42:57    Onderwerp: ASTROCONTACT TERUG Reageren met citaat

Allé morgen ist zover astrocontact is terug met Sanna & Natiza.
Als den ene nie kan moet je den ander op tv duwen hé...

Ach hou u in Zanda...

Is 't hopen dat ze nu wel een middenweg gevonden hebben om da minder voor de mens te laten gaan kosten. Ben echt eens benieuwd en nu hebben ze maanden gehad en hebben nu eindelijk nog niks in overvloed aan presentatrices gevonden hé...Wa een amateuristisch boelken zeg...

Soit ik ben doorgegaan met mijn leven en heb eindelijk van deze tijd grote spijt, Niet van de liefde van de mensen , maar hoe kan ik zo stom zijn mij te laten meeslepen is zoiets en zo laat opgemerkt dat het echt een bijennest was(zoals Mimi mijn toen had gezegd en ze heeft potverdorie gelijk zulle)

Ik wist dat het terugkwam en hoop dat het nu wa goe zit, dan is taak volbracht.
Niet tegenstaande ik behoorlijk wat dreigementen heb gekregen van het Nederlands productiehuis, sta ik voor 1000% in mijn schoenen, en als 't mij wordt uitgedaagd dan ga ik vechten tot bloedens toe...
Aja hé, is nie omdat we spiritueel zijn dat ik mij moet laten doen hé...Dan sprak je van dag allemaal dan is da nog nie dan smijt ik alle feiten en bewijzen in alles wat papier is, al is het op wc papier dak 't moet afdrukken:))) Softball dan mag het den boom in maar you wanna play hardball, i'm game!

Vandaag kreeg ik een beeld door mijn hoofd, weet je nog dat verhaal van de bijbel dat er handel en in en rond de tempel werd gedaan en Jezus toen alles heeft omgesmeten en verwoest...

Ja dit is ook zoiets hé...geloof en spiritualiteit mag op deze manier niet zijn...

En diegene die dat dan toch toelaten hebben het vechten al opgegeven, en denken dat dit beetje wel geen kwaad zal doen.
Illusies en gewoon willen sussen van geweten.

De duivel heeft mij verleid met het lekker snoepje maar ben op tijd eruit gegaan...Geef mij maar een selderken of wortelken:)) smaakt nie zo goe maar is gezond:)))

Begrijp je meiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 30-03-2009 09:34:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vanmorgen gekeken ewel ik ben trots op wat ik teweeg heb gebracht, het is dus echt wel gezuiverd tot en met en dat bewijst dat wij alleen maar waarheid hebben gezegd.
Alle punten die wij hebben aangevochten zijn veranderd en da is nu toch wel eens een ovatie waard:)))))

Ik ben blij want ik heb voor de mensen en ONZE Vader geschermd en gevochten.

En ik zou 't niet anders hebben gedaan, ...



XXX

Thank you angels, door jullie hebben we dit gedaan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Conny



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 6
Woonplaats: Stekene

BerichtGeplaatst: 15-04-2009 13:19:36    Onderwerp: ASTROCONTACT TERUG Reageren met citaat

lIEVE ZANDA,

In het begin van de Paasvakantie merkte ik op dat astrocontact weer van start is gegaan. Het klokje wordt niet meer gebruikt, maar ik vind hun consulten o zo kort en vaak heel onduidelijk. Sommige mensen lijken wel telleurgesteld omdat ze er zo weinig aan hebben. Steeds dezelfde stemtoon om van in slaap te vallen. Sorry maar het programma is oersaai. Jij en Sandrina konden er swung in brengen, met een gedicht enz en jullie consulten waar duidelijk voor iedereen en de mensen hadden er ten minste
iets aan. Met de tijd zal alles duidelijk worden en vallen ze toch in hun eigen val. Wens je nog veel succes en hopenlijk kom je weer op het scherm meisje want er zijn mensen die nood hebben aan jullie

Conny


XXX

Thank you angels, door jullie hebben we dit gedaan...[/quote] Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 16-04-2009 15:04:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik ben ermee bezig zulle...
Idd stemtoon en saaie consulten maar soit, ga daar nie meer teveel over zeggen.
Zoals ge zegt van die val hé...

Denk er al nie meer aan echt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 16-04-2009 15:08:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Peins je dat ik da nie mis, ik ben in de wieg gelegd op te entertainen op tv mensen op een leuke manier te leren omgaan met spiritualiteit.
Ik was gewoon wie ik was en trok nogal cijfers ten tijde:))) Dan zetten ze zoiets, hen koppigheid zal de ondergang worden...

Mss hebben we allemaal wel geen boodschap aan gefakte lach, en praten alsof er een wortel in ons kont zat...

Maar soit, ik voel me veilig met vreugde (en soms als ieder heb ik zo ook mijn verdrietjes) maar tegen eind van de rit kan in recht in iemand zijn ogen kijken en mezelf nie wijs maken hoe goe,;;; ik ben gewoon...

IK BEN WIE IK BEN...

Wa da is, beeken een idee maar 'k leer mijzelf nog altijd kennen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
lisake



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 22-04-2009 13:41:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Zanda,

IK HEB OOK AL GEKEKEN NAAR ASTROCONTACT MAAR NA TIEN MIN ZET IK HET AL AF VAN MISERIE ZO SAAI . MET SANNA GAAT HET NOG MAAR NATIZA NEE ZULLEN.
iK MIS JULLIE DAAR WEL !
iK HOOP WEL JOU EENS IN LEVENDE LIJVEN TEGEN TE KOMEN WIE WEET .
OM OVER SPIRITUALITEIT TE PRATEN .

GROETJES LISAKE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 23-04-2009 15:43:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Heykes,

Ja 'k vind het ook saai en Sanna vangt op maar blijft nog altijd Nederlandse in Vlaanderen landje hé en ge kent de belgen hé...
Is nu echt nie omdat ik het heb gedaan integendeel ben toch zelf opgestapt...
Is niet te geloven en weten dat ze dan nog Monica Santinka wiegerde wegen te oud enz...
En dan mag da wel, 'k vond minica dan beter , versta je...
Och niks persoonlijk natuurlijk want ken die dames nie...
Maar is geen klasse geen niveau en was al trekken en sleuren om da omhoog te brengen...

Whatever ik concentreer mij op een programma die ikzelf ineensteek met en tintje duisternis hihihi...Ja maar braafkes zulle, ik ben gewoon een wierdo maar met peperkoekehartjen...
Christine mijn eerste beller zei nog, Zanda'tje wij zijn toch twee gevoelige menskes hé...Als ge da eens nagaat is da wel zo, wil wel nie zeggen dak met mijn voeten laat spelen hé...
En voor mij eens te zien komt ge maar eens curussen volgen...Binnenkort doe ik zelf chakrayoga leer voor tot rust te komen en te kunnen mediteren dit met kennis en gebruik van chakra edelstenen...
Waarvoor alles dient enz...
Doe dat wel met een beperkte groep bij mij thuis ongeveer stuk of 5 mensen maar...


Ik maak gewoon werk van mijn talenten en doet gewoon andere goed, dus wa kan ik nog meer gaan bewijzen...

Niet vergeten dames nu zaterdag geef ik een bijzondere cursus voor iedereen die met Lenormand kaarten bezig zijn.
Alle combinaties mooi uitgelegd om te onthouden, tijden, seizoen, dagkaart met Lenormand, horoscoop...
Wordt in 2 delen gegeven van 13u-16u te Antwerpen...De andere zaterdag wordt dan besproken of da lukt voor iedereen ja of neen...

'k zeg u 't is de moeite en ga da nu ook geen 10 keer doen in 't jaar:))
So

VLIEG ER IN, kom maar af, we hebben plaats voor iedereen.

Geef wel seintje naar cursus@eennieuwestart.be , is maar voor hoeveelheid drank , wijn en hapjes hé...

Dat ik dat wat kan schatten...

*20euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum