Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

engeltjes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dominique



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 7
Woonplaats: schoten

BerichtGeplaatst: 14-04-2009 12:20:35    Onderwerp: engeltjes Reageren met citaat

Hallo iedereen,
Ik heb gisteren iets leuks meegemaakt en zou dit met jullie willen delen!!
Was met mijn dochtertje naar speeltuin gegaan en had mij lekker in het zonnetje gezet met een boek vol engelenverhalen (keigoe).
Na enkele uurtjes vol speel (en lees-) plezier gingen we richting huis.
Na enkele passen lag er voor onze voeten ineens een mooi, klein donsig pluimpje!!!!!!!! Dank u wel lieve engeltjes!!!
Had juist gelezen dat engelen soms een teken geven dat ze u bijstaan en dit kan dan in de vorm zijn van een pluim. Toeval?, ik denk het niet. Very Happy
Heeft er nog iemand mooie ervaringen met onze engeltjes?
Groetjes
Dominique xxxxx Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Marijke



Geregistreerd op: 14 Apr 2009
Berichten: 8
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: 14-04-2009 12:39:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi verhaal!
Ik heb zelf al eens witte veertjes tegen gekomen, pas nog! Maar ik heb er vooraf geen mooi verhaal over...
Ik ken nogal wat mensen die witte veertjes zien, leuk vind ik dat!
xxx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 15-04-2009 12:40:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoikes,
Zelf nog geen veertjes gevonden, maar zolang ik blijf roken gaan ze niet komen, ik weet het, krijg wel elke dag berichten of teksten te lezen over hoe stoppen met roken, dus ik weet dat mijn engelen dit mij duidelijk willen maken( ook dromen), dus ik ga er eens een gedacht van moetne maken om te stoppen.
K heb al 6 boeken over engelen uitgelezen, vooral die van doreen virtue, en ik heb ondervonden dat ze vooral in licht bij mij zijn, maar als je veertjes vind, zijn ze " lichamelijk" bij je geweest.
Soms ook ervaar ik een verschil in luchtdruk of warmer of kouder opeens.
Het hangt er van af van welke " rang" of "koor" je engel is denk ik.


Tof onderwerp!!
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Katharina



Geregistreerd op: 17 Feb 2009
Berichten: 11
Woonplaats: Veurne (West-Vlaanderen)

BerichtGeplaatst: 16-04-2009 09:04:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Els schreef:
Hoikes,
Zelf nog geen veertjes gevonden, maar zolang ik blijf roken gaan ze niet komen, ik weet het, krijg wel elke dag berichten of teksten te lezen over hoe stoppen met roken, dus ik weet dat mijn engelen dit mij duidelijk willen maken( ook dromen), dus ik ga er eens een gedacht van moetne maken om te stoppen.
K heb al 6 boeken over engelen uitgelezen, vooral die van doreen virtue, en ik heb ondervonden dat ze vooral in licht bij mij zijn, maar als je veertjes vind, zijn ze " lichamelijk" bij je geweest.
Soms ook ervaar ik een verschil in luchtdruk of warmer of kouder opeens.
Het hangt er van af van welke " rang" of "koor" je engel is denk ik.


Tof onderwerp!!


Mijn vriend is nu bijna 3 maand gestopt...hij heeft dat gedaan met CHAMPIX...dat zijn eigenlijk pillen op voorschrift van de dokter...dan volg je een kuur. De eerste twee weken kost de doos je 50 euro...van de tweede doos voor 8 weken kost het normaal 150 euro maar uiteindelijk met de tussenkomst van de mutualiteit heeft hij er 13 euro voor betaald.
Nadien kan je nog zo'n kuur van 2 weken volgen...maar die heeft hij niet nodig gehad...

Hij had ook al met alles geprobeerd...maar niets wou lukken.
Hij heeft ook eers natuurlijke middelen gebruikt, omdat ik die pillen ook maar niets vond eerst...maar uiteindelijk als je het einddoel bekijkt had hij dat er wel voor over.

Ik had nooit verwacht dat het zo goed zou lukken..
Ik geef het maar eens mee he ter info Wink
_________________


Blogje: http://nientje-tgezinnetje.blogspot.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 30-05-2009 21:31:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,

vandaag liep ik zomaar wat te wandelen en plots dwarrelde er boven mijn hoofd een klein wit donzig veertje.
Ik moest dadelijk aan jullie denken, en aan de Engeltjes die me een boodschap stuurden.
En wonderlijk was dat ik dadelijk begreep wat ze me wilden vertellen.

Leuk toch
xxx Lindeke


_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum