Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

"Schoenen aan de kant van de weg"

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marijke



Geregistreerd op: 14 Apr 2009
Berichten: 8
Woonplaats: Nijlen

BerichtGeplaatst: 15-04-2009 15:14:25    Onderwerp: "Schoenen aan de kant van de weg" Reageren met citaat

Al heel mijn leven zie ik regelmatig schoenen langs de kant van de weg liggen. Schoenen van iemand die waarschijnlijk een autoongeluk gehad heeft neem ik aan want ze liggen op een plaats waar ze niet thuis horen. Ik zie ze op gewone wegen en autostrades...
Ik dacht dat iedereen het altijd zag, dus heb er nooit belang aan gehecht! Ik vind het wel eng als ik het zie, want dan denk je meteen aan iemand die een ongeluk had.
Op een keer zei ik hier eens wat van tegen mijn vriend en die zei "welke schoenen"? Die schoenen liggen daar dus wel degelijk, maar na vraag bij meerdere mensen ziet niemand ze liggen. Hun antwoord is meestal 'ik moet wel op de weg letten he'. Maar ik let ook op de weg en ik zit echt niet naar schoenen te zoeken, het komt altijd onverwacht!
Zo dacht ik ook een tijdje dat 't altijd de zelfde wegen waren en die schoenen er de week er op natuurlijk nog liggen, maar ook dat is niet waar.
Er zijn periodes dat ik er veel zie en periodes dat er geen schoenen zijn. Ondertussen ben ik al zo ver dat het zien van die schoenen een betekenis heeft voor mij, maar wat weet ik echter niet?
Het is nu een rustige periode qua schoenen hahahaha, maar ik zag er van de week eentje, daarmee dat ik me terug ben gaan afvragen wat het me wil zeggen!
xxx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 17-04-2009 10:05:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey cooooool

Die heb ik dus nog nie gehoord;))

Ik heb het opgezocht in boek, maar niks gevonden.
Dromen over vuile schoenen die jezelf aanhebt wilt zeggen dat mensen veel kritiek op je zullen hebben...

'k ga nog eens surfen hierom hihihih

Mss droom je wel over mijn schoenen, 'k heb er 180 paar in alle kleurtjes en geurtjes, verzamel al van jongsaf, ben een freak...


c'est sjiek

kus kus kus kus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 18-04-2009 18:53:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Marijke,

ik ben vele jaren steeds de passagier geweest ipv. de autobestuurder.

Wel je bent niet alleen, want ik zie ook die misplaatste schoenen overal liggen, en vraag me dan ook steeds af hoe je nu niet één schoen mist.
Dat ze meestal van ongelukken komen, dat heb ik nu niet echt gedacht.
Meestal als het een paar is, zijn het versleten schoenen en hebben ze ze waarschijnlijk uit de auto gesmeten (dat speelt dan meer door mijn hoofd).
Als het er één is, stel ik mij meer vragen Rolling Eyes

Nu ik zelf rijd valt het me precies niet meer op.

xx Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 23-04-2009 15:46:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Iets versleten alszijnde schoenen is nooit geen goed teken, iets dat mooi wit en nieuw is tegenovergestelde...
Maar ge mijt die uit de auto hihihi...smijt ge mss vuiligheid en verdriet uit je leven hé...

Mss is schoenen de 'loop' van je leven, de wegen die je afgaat...Mensen die hen ander schoen willen vinden (soulmate)

zeg maar iet hé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 08-05-2009 21:05:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ooit eens ergens gelezen, dat je geen schoenen van iemand anders mag dragen, omdat die een afdruk van de ziel bevatten.

??

Rolling Eyes Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 30-05-2009 22:26:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,

der liggen inderdaad veel schoenen zomaar langs de weg



hahaha ik moet mij toch met iets amuseren hé

x Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum