Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jennifer
|
Geplaatst: 22-05-2009 19:33:02 Onderwerp: valkparkietje gekocht |
|
|
hela wou julie even melden da ik mama ben geworden van mijn super schatig valkparkietje amaaai azo iet lief ne gele met oranje kaakjes en een kuif !!! hij moet nog wa wenne zo helemaal alleen in zen nieuwe villa met 3 verdiepingen zonder al zen broers en zen zussen .... denk dak op de zetel ga slapen vanavond !!!en dan juist vanavond da mijne vent terug thuis komt na 4 weken weg te zijn !!! maar ja da beestje ga voor he hij is nog wa zenewachtig maar komt wel goe !!! ale wou julie da even melden de suikerbonen volgen groetjessss !!!! xxxxxxxxxxxxxxxx  _________________ never take someone fot granted,hold every person that you love close to your haert because you might wake up one day and realize that you've lost a diamond while you where too busy collecting stones !! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katharina

Geregistreerd op: 17 Feb 2009 Berichten: 11 Woonplaats: Veurne (West-Vlaanderen)
|
Geplaatst: 27-05-2009 11:08:32 Onderwerp: |
|
|
Hier ook twee valkparkieten...ze zitten samen en tzijn twee venten. de ene geel en de andere grijs... _________________
Blogje: http://nientje-tgezinnetje.blogspot.com |
|
Terug naar boven |
|
 |
Zanda Beheerder

|
Geplaatst: 20-06-2009 09:13:01 Onderwerp: |
|
|
oooooooooooooohhhh schattig!
Moet zeggen 'k heb minder goe nieuws mijn niet kraaiken van 8 weken, is hier plots weggevlogen en ondanks 4 dagen intens zoeken en pamfletten uit te hangen heb ik ons Lili'tje nie weer.
'k Heb zo geweend, mij allerliefste schatje...
'k hoop da da zijn weg alleen vind.
*hilarisch was da ik respons kreeg op pamflet en mij zei vogel hebben gevonden, ik lopen naar huis en afspreken met die mensen.
Was een duivenjong:((((
'k heb het nu ook maar binnengepakt hé, maar 'k weet nie da het gaat halen |
|
Terug naar boven |
|
 |
|