Zanda Zanda
ZANDA LEE FORUM
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Met overledene praten

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 08-05-2009 07:23:12    Onderwerp: Met overledene praten Reageren met citaat

Moet u toch eens zeggen dat ik laatst via medium boodschappen van mijn opa heb gehad. Bangelijk zulle, hoe hij alles wist en hoe hij contact zoekt in mijn dromen...
Waw...ben extra waakzaam nu want vertelde mij dat hij mij soms tekenen geeft zonder dat ik besef dat het tekens zijn;))
Hij vertelde mij ook dat ik tekens wil hetgene hij mij niet kan geven, zoals bewegende objecten in huis enz...En dat is eindelijk wel waar zou graag eens zo een mega teken willen hebben in huis als in de films. Vertelde mij dat dat niet ging, dat hij zover niet is...En ik moet zeggen ik alleen wist dit verlangen van mij, niemand anders...

Coooool hé...

Dien vandaag mijn programma over verledenen in bij vtm, we zullen wel zien wat ze ervan vinden, zoniet genoeg zenders en ik zeg altijd whatever, ambities genoeg hiihi

Love you en wakker worden hier, desnoods voor mensen die niet meer kunnen inloggen met oude gegevens, maak gewoon nieuwe aan hé...


kus kus

christineken eerste beller, maak gewoon een ander account aan meisken, want we missen a hier hé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
believertje



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 43
Woonplaats: Lommel

BerichtGeplaatst: 08-05-2009 08:45:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Zanda,

Contact met overledene vind ik ook erg fascinerend, en wat jij zo graag wil, die bewegende objecten als teken, ik heb laatst gehoord dat je dat niet mag opdringen, want dan zal dat zeker niet gebeuren, ik vraag altijd om mijn kaars zonder reden te doven, dat gebeurd dus niet , maar het omgekeerde heb ik al wel meegemaakt, ik doofde mijn kaars (ben er zeer zeker van) ging van huis weg, en toen ik terug thuis kwam brande mijn kaars terug.
Ik hoop dat over contact met overledenen zeker een mooi programma mag gemaakt worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 08-05-2009 20:41:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Yes,

mij interesseerd dat ook heel erg.
Ik zou zo graag willen dat mijn zus op de kant van mijn bed eens een klapke komt doen.
Maar ze komt ook alleen maar via mijn dromen.
Vliegende objecten dat heb ik liever niet, maar soms voel ik haar zo dichtbij dat ik haar bijna kan aanraken.

Zo'n programma wil ik wel op TV.
Doe je best hé Zandake
xx Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 19-05-2009 17:50:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Allé mannekes,

er zijn er 308 die dit onderwerp zitten te lezen, en zijn wij nu maar met twee die er iets over te vertellen hebben ? Dat kan toch niet hé.

Smijt het er een keertje uit, wij lezen dat ook graag Very Happy

x Lindeke


_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 25-05-2009 08:09:42    Onderwerp: Reageren met citaat

hei iedereen,
ik vind dat ook, lindeke. Er word hier veel gelezen, maar reactie s geven, daar zijn ze bang van denk ik.
Alhoewel dat ik merk dat er meer en meer mensen met al dit soort zaken bezig zijn.
Maar over dierbaren die gaan is het wat moeilijker.
Het is vooral moeilijk voor die dien achter blijven.Let op, vanaf dat je bent over gegaan begin je aan een neuw"leven", daar moet je ook je "strepen" verdienen, niet dat je gestraft word voor je aardse leven, verre van , maar je kan ook hoger op geraken, het ultieme bereiken, hoogste niveau van liefde en begrip.
En tekens krijgen we allemaal, alleen zien we er veel niet van omdat we te rationeel denken en bezig zijn, daarom dat het gemakkelijker via dromen gaat, dan werkt ons rechter brein beter en slaapt ons linkerbrein( ratio).... te moeilijk? .... lees eens de boeken van CHAR, dat opende vele nieuwe deuren voor mij.

Zo heeft mijn papa een teken in een droom gegeven dat hij een trapje hoger is geklomen. zie mijn droom over mijn papa en blinkende oorbel.
Ja, je moet er voor open staan hee, mijn droom is dat alle non-believers wakker worden geschud in hun leven!
Groetjes, bye bye
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 02-06-2009 21:42:29    Onderwerp: Re: Met overledene praten Reageren met citaat

Zanda schreef:
Moet u toch eens zeggen dat ik laatst via medium boodschappen van mijn opa heb gehad. Bangelijk zulle, hoe hij alles wist en hoe hij contact zoekt in mijn dromen...
Waw...ben extra waakzaam nu want vertelde mij dat hij mij soms tekenen geeft zonder dat ik besef dat het tekens zijn;))
Hij vertelde mij ook dat ik tekens wil hetgene hij mij niet kan geven, zoals bewegende objecten in huis enz...En dat is eindelijk wel waar zou graag eens zo een mega teken willen hebben in huis als in de films. Vertelde mij dat dat niet ging, dat hij zover niet is...En ik moet zeggen ik alleen wist dit verlangen van mij, niemand anders...

Coooool hé...

Dien vandaag mijn programma over verledenen in bij vtm, we zullen wel zien wat ze ervan vinden, zoniet genoeg zenders en ik zeg altijd whatever, ambities genoeg hiihi

Love you en wakker worden hier, desnoods voor mensen die niet meer kunnen inloggen met oude gegevens, maak gewoon nieuwe aan hé...


kus kus

christineken eerste beller, maak gewoon een ander account aan meisken, want we missen a hier hé


Hoi Zanda,

hebben ze bij VTM al gereageerd op je programma over 'overledenen' of hebben ze het licht weer niet gezien.
Ik hoop dat je druk bezig bent, want we beginnen je hier zo'n beetje te missen hoor.
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 13-06-2009 05:47:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Hello Zanda
krijg de indruk dat je meer moet naar andere zenders, vijtv, s-tv, vitaya, zo van die typische vrouwen zenders als je meer in prime wil komen.
vtm is te commercieel...
k heb eens gependeld daarvoor;
Benieuwd of het klopt.
groetjes els
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zanda
Beheerder


Geregistreerd op: 11 Feb 2009
Berichten: 155
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 20-06-2009 09:18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

wel moe zeggen 'k was gisteren op feest 20 jaar vtm en hetgene ik zogezegd voorstel zou te moeilijk zijn en niet ruim genoeg publiek trekken.

Ze zeiden het simpler te houden , heeft er iemand een idee, voorstel, hetgene jullie graag zou willen zien...


snap je, dan leg ik da voor....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Els



Geregistreerd op: 13 Feb 2009
Berichten: 47
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: 08-07-2009 07:48:17    Onderwerp: Reageren met citaat

hei zanda,
Je kan het ook gewoon algemeen houden een echt "estoterisch" , spiritueel zou ik niet gebruiken, mischien algemeen, hoe verbeter ik mijn leven en omgeving ...programma. met onder andere lenordmand kaarten, hun uitleg en een persoon die er mee begint, ook over kwakzalvers( want die zijn er ) en over edelstenen, the secret( vb elke week een nieuw hot boek), wat onze overledenen ons willen zeggen, dromen uitleg...
Een beetje gelijk hier je forum, maar dan algemeen op de wekelijkse hot items waar de " gewone" werkmens over babbeld op cafe....
Das de titel: Praatcafé met Zanda !!!!! Een decor zoals een bruin café, met aan tafeltjes elke keer andere mensen, gewone en bv's ,
Ik zie dat hier voor me in een flash, kan ook elke week vanuit een ander café in vlaanderen uitzenden hee.

Succes, het gaat lukken hoor,
Hopelijk met mij ook, ik wil uit die put geraken, maar gaat bergaf, huil nu constant ook tijdens werk, en niemand ziet het, moest ik mijn kinderen niet hebben.... ik wil niet eindigen zoals yasmine.
_________________
i believe in angels, something good in everthing i see...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
believertje



Geregistreerd op: 12 Feb 2009
Berichten: 43
Woonplaats: Lommel

BerichtGeplaatst: 08-07-2009 14:56:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Els,
ik lees je tip voor een programma voor Zanda, vind het idee ook erg leuk

maar ik lees ook dat je het op het moment moeilijk hebt, als andere mensen niet zien dat je verdriet hebt, moet je er toch maar eens proberen over te praten met iemand die je kan vertrouwen, praten helpt, en zolang je dat niet doet ga je het alleen zitten op te kroppen, dat mag je niet toelaten hoor. Mensen zijn dikwijls zo met zichzelf bezig, dat ze anderen hun verdriet niet zien, maar dat wil niet zeggen dat ze niet willen luisteren
veel succes, ik hoop dat je snel terug wat sterker staat in het leven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Morgan the witch



Geregistreerd op: 17 Aug 2009
Berichten: 1
Woonplaats: Tienen

BerichtGeplaatst: 17-08-2009 11:42:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo iedereen,

bij Vtm weten ze dus blijkbaar niet wat vele mensen willen.
Nee daar laten ze enkel van die belachelijke realitysoap over
de Paffs, Planckaerts enz.
Maar over echte toffe onderwerpen daar doen ze niks mee.
Als ik vele mensen hoor die regelmatig naar Lisa Williams kijken
op vitaya. Ik ben er zeker van dat als ze zoiets laten zien op VTM
dat dat ze veel kijkcijfers zouden hebben. Ik zou zekerst aan het
beeldscherm hangen.

Groetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lindeke



Geregistreerd op: 27 Feb 2009
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: 23-09-2009 17:25:57    Onderwerp: Reageren met citaat

nu kan ik toch wel Vitaya niet meer vinden op dien tv zeker.

Wilde juist eens kijken wat voor een programma dat was. Sh.t

Zanda blijven proberen hé, want wij zijn echt wel geinteresseerd zenne in spirituele programma's.

Mijn duimen zijn al bijna versleten, maar ik blijf duimen Confused Laughing

xxx Lindeke
_________________
Lindekesthoughts

Life, is living a dream come true


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Zanda -> Kom maar binnen op mijn forum en kies uw onderwerp Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum